Welke stock broker voor aandelen handel op de FSE ?

Gestart door Antonio, zondag 2 augustus 2020, 11:21:05

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Heeft iemand ervaring met handel in Filippijnse aandelen ?
Zo ja, misschien tip welke broker ik het best kan kiezen ?
Vanuit NL handel ik via DeGiro, maar ik kan daarmee niet op de FSE handelen.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Michaela


Guadalupe

o.a. BDO bank faciliteerd stock buying maar wellicht zijn er nog veel meer te vinden.
Onnodig te zeggen dat een vertrouwd tussenpersoon wel zo belangrijk is met het ` gokken` op de beurs.
Zelf denk ik dat er best wel goede fondsen tussen zitten als Ayala,Aboitiz etc.
De bevolkingsgroei gaat maar explosief door dus ook huizen bouwers lijken me ok naast voedsel producenten.

Ik weet niet of St Peters ook genoteerd is want begrafenissen leveren ook altijd goed geld op.

Daarnaast zijn er wel wat lucratieve instellingen die 18% pj garanderen en ook waarmaken maar die zitten niet op de beurs.

https://www.bdo.com.ph/bdonomura/how-investing-philippines
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Kano

Citaat van: Guadalupe op zondag  2 augustus 2020, 13:40:09
Daarnaast zijn er wel wat lucratieve instellingen die 18% pj garanderen en ook waarmaken maar die zitten niet op de beurs.

Vertel 
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Antonio

Citaat van: Guadalupe op zondag  2 augustus 2020, 13:40:09
o.a. BDO bank faciliteerd stock buying maar wellicht zijn er nog veel meer te vinden.
Onnodig te zeggen dat een vertrouwd tussenpersoon wel zo belangrijk is met het ` gokken` op de beurs.
Zelf denk ik dat er best wel goede fondsen tussen zitten als Ayala,Aboitiz etc.
De bevolkingsgroei gaat maar explosief door dus ook huizen bouwers lijken me ok naast voedsel producenten.

Ik weet niet of St Peters ook genoteerd is want begrafenissen leveren ook altijd goed geld op.

Daarnaast zijn er wel wat lucratieve instellingen die 18% pj garanderen en ook waarmaken maar die zitten niet op de beurs.

https://www.bdo.com.ph/bdonomura/how-investing-philippines
Bedankt voor de BDO tip, ik zal eens in die richting kijken. Heb je zelf zaken gedaan met BDO op het gebied van aanfelen, want daar gaat het me eigenlijk om, ervaringen uit de eerste hand.
Mijn ervaring uit het verleden is dat een tussenpersoon niks toevoegt, tenzij je heel rustig in mixfondsen gaat zitten. Maar dan nog. De vraag is wil of kun je dan eigenlijk wel beleggen ?
De overige tips doe ik niet zoveel mee. Vaak gebaseerd op boeren wijsheid: Food, want mensen moeten altijd eten,  of onroerend goed, want mensen willen een huis, etc. Als het zo simpel was had niemand meer een spaarrekening :denk:
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Guadalupe

Nee zelf beleg ik niet in de Filipijnen,momenteel heb ik geen tijd om me daar in te verdiepen.Bovendien beleg ik meest passief met hooguit 3 a 4 transacties per jaar.
Maar wellicht ga ik het nog eens proberen met wat pesootjes want het boeit altijd wel.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Ton Hasselt


Antonio

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Ton Hasselt