Welk visum voor verblijf in de Filippijnen bij Filippijnse echtgenote ?

Gestart door Antonio, dinsdag 1 september 2020, 11:45:48

Vorige topic - Volgende topic

kaetemi

Citaat van: Antonio op vrijdag 18 september 2020, 09:31:55
Ik ben begonnen met de NBI Clearance, dat leek me gemakkelijk.

Tip. Online NBI renewal werkt nu (allesinds voor Manila NBI) http://clearance.nbi.gov.ph/. Bespaart een pak over en weer gaan voor de tweede ronde. Wordt gewoon aan huis geleverd.
Wel zien dat ge bij middle name de juiste drieletter toverspreuk (MNU) intypt als ge geen middle name hebt (is niet optioneel), anders maakt hun systeem drama.

Citaat van: Antonio op maandag  7 juni 2021, 10:18:40
En dit is alleen 13A Probation, ik heb nou al geen zin in het aanvragen van een officiele 13A volgend jaar..

Ik heb voor de de permanent visa gewoon een pak geld naar een advocatenburo gegooid. :happy2:
Alleen maar even mee voor implementatie om ergens een handtekening op te zetten. Interview doen ze nu niet wegens COVID.

Citaat van: Antonio op zondag 13 februari 2022, 08:00:17
Ik heb nu dus sinds halverwege vorig jaar een 13A probation visa. En toen ook het/een annual report betaald. Mij hangt bij dat er bij verteld werd dat ik dat niet hoef te herhalen in jan/feb 2022.

Gewoon gaan. Als het al betaald is bij de visa aanvraag of renewal dan zien ze dat op hun computer, en dan ben je direct buiten na evaluatie.
Kaetemi

Antonio

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde