Goede tandarts gezocht in Davao City (of regio)

Gestart door Antonio, maandag 14 september 2020, 09:15:30

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Omdat ik hier (Davao) nog maar een half jaar woon, ben ik o.a. op zoek naar het adres van een goede tandarts.
Niet dat ik nu problemen heb, maar een gaatje of erger komt altijd ongelegen, en om dan nog op zoek moeten gaan naar een fatsoenlijke tandarts....
Regeren is vooruit zien  :happy2:

Mijn neef hier had wel een adresje. Was ie laatst nog geweest, samen met zijn vrouw. Allebei hadden ze wat pijnklachten.
Resultaat: bij allebei heeft de tandarts 2 tanden/kiezen getrokken. Dat was de beste oplossing volgens hem.
eventueel kunnen ze later er nog 3 elements brugjes op laten zetten. Dus hij sloopt 4 tanden en hoopt 4 bruggen te verkopen.
In NL hadden we een heel goede tandarts, het moest wel heel gek gaan, of hij kon het repareren.
Zijn de tandartsen hier technisch op een minder nivo, of is deze tandarts toevallig een uitzondering ?  Ik hoop dat laatste..

Als iemand tips heeft, graag...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

tjenn

Ik denk dat het meer te maken heeft met de spullen die voorhanden zijn degelijk materiaal zal ik maar zeggen. Mijn nicht ginder is tandarts maar werkt wel zoals duizenden andere in Dubai of andere gebieden aldaar. 

peldoman

LEBOSADA Dental Care , daar heb ik goede ervaring mee.
Kans dat je de burgemeester daar ook treft.
Wel een volle wallet mee nemen.

jack

In de grote Gaisano mall vierde verdieping naast de  blinde massage, heb je 2 tandartsen liggen.
Mijn vrouw gaat daar af en toe, maar idd de zorg staat een stuk verder in Nederland en Belgiƫ.

Antonio

Bedankt Jack, inmiddels heb ik via pm van Peldoman ook goede info gekregen over LEBOSADA Dental Car.
Die gaat voorlopig boven aan mijn lijstje...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde