Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Re: Aanvraag Visum C, tijdspanne?

Gestart door Ton Hasselt, dinsdag 22 september 2020, 13:01:21

Vorige topic - Volgende topic

Ton Hasselt

Citaat van: Maako op vrijdag 25 september 2020, 08:22:22
Citaat van: Ton Hasselt op donderdag 24 september 2020, 16:41:34
Citaat van: Maako op donderdag 24 september 2020, 15:53:32
Bij mijn vrouw en zoontje was het 4 weken wachten tot de visum compleet was. Mits met heen en weer te bellen kwam ik er achter dat ik paar euro te weinig had gestort en eens dat in orde was na mijn mail van het bewijs van betaling. Kreeg mijn vrouw paar dagen later een berichtje dat haar visum in orde was

Gings als volgt:
has been forwarded to the Belgium, Manila on 6/10/2019
is ready for collection at Belgium Visa Application center on 9/07/2019
is being dispatched via courier on 09/07/2019.

De betaling was voor de retributie bijdrage dit moest op voorhand betaald worden, maar bij ons had ik paar euro te weinig gestort omwille dat de index net werd aangepast tijdens onze visumaanvraag.
Dus na het bellen en mails te sturen naar de Ambassade dit dus te weten gekomen en direct in orde gemaakt. En toen was alles in orde!
Mooi dat het bij jullie goed is gekomen.
Moest je de vfs nog betalen of de ambassade?
In ons geval hoeven we niks te betalen voor het visum, het vfs heeft mijn vrouw bij het inleveren van de papieren al betaald.

Voor het visum hoefden wij niets te betalen, het vfs heeft mijn vrouw cash betaald toen ze de papieren binnenbracht.

Ton Hasselt

Visum is binnen, nu het cfo nog 🥵, die vragen nog veel meer dan de ambassade.

Maako

valt wel mee, je hebt wel gelijk dat ze meer vragen stellen dan de Ambassade maar komt allemaal goed.
Je bent er bijna!  :applaus:

Ton Hasselt

Citaat van: Maako op zaterdag 10 oktober 2020, 22:01:39
valt wel mee, je hebt wel gelijk dat ze meer vragen stellen dan de Ambassade maar komt allemaal goed.
Je bent er bijna!  :applaus:

Dat hoop ik wel, haar vliegtuig vertrekt op 22 oktober 🤪