hoe het best documenten versturen naar de Filipijnen?

Gestart door naturefriend, maandag 30 mei 2011, 19:15:36

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Citaat van: Antonio op maandag 25 april 2022, 04:41:10Bij deze wil ik dit topic weer even nieuw leven inblazen.
Ik wil graag een brief sturen vanuit Davao City naar de belastingdienst in Heerlen.
het is een ingevuld en ondertekend formulier, waarop ik aan geef dat ik hun post op het Nederlandse adres van mij broer wil ontvangen.
Volgens de instructie moet ik dat formulier invullen, uitprinten, ondertekenen en per post opsturen naar Heerlen:
belastingdienst adres wijziging formulier

Nou zit ik te kijken bij bijvoorbeeld DHL: kost iets van 60 euro !
Iemand ervaring met andere opties ?

Oeps, ik zie nu dat het origenele topic gaat over het versturen van post van NL/BE naar PH.
Mijn topic gaat over het "omgekeerde"...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

folkertjong

Stap eens bij een LBC binnen, die zenden internationaal ook naar Nederland.
Of Philippine Post.

maastricht

Je kan het ingevuld emailen naar je broer. Die kan het dan afdrukken en op de post doen. Inscannen of invullen in acrobat reader. Handtekening kan met cut en paste in de pdf plaatsen.


Antonio

Citaat van: maastricht op maandag 25 april 2022, 06:36:08Je kan het ingevuld emailen naar je broer. Die kan het dan afdrukken en op de post doen. Inscannen of invullen in acrobat reader. Handtekening kan met cut en paste in de pdf plaatsen.

Ik kan het proberen..
Als ik dan toch ga scannen, dan kan ik wellicht beter het pdf in Adobe invullen, uitprinten, ondertekenen en inscannen. Dan mailen naar m'n broer, als pdf, word, jpg. In Nederland op de post naar Heerlen.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Luke

Citaat van: Antonio op dinsdag 26 april 2022, 11:49:25
Citaat van: maastricht op maandag 25 april 2022, 06:36:08Je kan het ingevuld emailen naar je broer. Die kan het dan afdrukken en op de post doen. Inscannen of invullen in acrobat reader. Handtekening kan met cut en paste in de pdf plaatsen.

Ik kan het proberen..
Als ik dan toch ga scannen, dan kan ik wellicht beter het pdf in Adobe invullen, uitprinten, ondertekenen en inscannen. Dan mailen naar m'n broer, als pdf, word, jpg. In Nederland op de post naar Heerlen.

Je kan ook uw handtekening scannen en digitaal in het PDF inporteren...

Ronny55

Mijn post naar  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: stuur ik gewoon met de post , 1 a 2 weken is het daar . Het probleem is de post die je van  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: moet ontvangen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.