Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Boskalis: Megaorder in Manilla

Gestart door O.B.Bommel, dinsdag 15 december 2020, 11:23:48

Vorige topic - Volgende topic

folkertjong

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 28 november 2025, 01:07:59Dat zijn problemen die eenvoudig op te lossen zijn, kijk naar de internationale luchthaven van Bangkok (Suvarnabhumi), die is gebouwd op moerasgrond en vooralsnog stellen er zich geen problemen.

Fput, is helemaal niet opgelost daar.

The sinking issue, combined with rising sea levels, remains a major challenge for the entire Bangkok metropolitan area

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=is+%28Suvarnabhumi+build+on+sinking++ground

Pinocchio

In Nederland ligt 26 % van het land onder zeeniveau en het is nog steeds gelukt het hoofd boven water te houden.
En met een kwalitatieve Belgische maatschappij als Deme zie ik het wel goed te komen in Bulacan alhoewel ik niet direct windmolens zie te verschijnen om het water weg te pompen. :ikkeniebegrijp:  :lachen:

innka3

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 29 november 2025, 01:27:45In Nederland ligt 26 % van het land onder zeeniveau en het is nog steeds gelukt het hoofd boven water te houden.
En met een kwalitatieve Belgische maatschappij als Deme zie ik het wel goed te komen in Bulacan alhoewel ik niet direct windmolens zie te verschijnen om het water weg te pompen. :ikkeniebegrijp:  :lachen:
precies er is een jaren lang onderzoek geweest en boskalis zal zich niet inlaten met een plan weer ze later voor vervolgd kunnen worden want op elk projeck moeten ze tig jager garantie op geven net zoals projecten in HK ''disney en airport'' .Maar zoals altijd zijn er voor en tegenstanders en veel leugens die er verspreid worden zoals folkerdjong regelmatig plaats,fiet is dat marcos er op tegen was en gelijk toen hij president werd heeft hij gelijk de FREEZONE die er bij zou komen gecanseld waarom ???.nu is het zogoed als klaar en dan springen je de tranen in de ogen over de afwerking bv er ligt een platform voor een trein/metro station ,maar tot nu toe is er nog nooit een plan gemaakt of er ooit treinen gaan rijden.en de wegen er naar toe.op youtube staat filmpje zat.ik denk dat het politiek is tussen SM en ???????