Hoofdmenu

WISE geldwissel

Gestart door Bjorna145, zondag 31 oktober 2021, 11:24:58

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Bij SUNRO wat doorgevraagd schijnt dat deze regel sinds December 2021 actief is geworden, dus dat zal niet alleen voor SUNRO tellen.

m.vr.gr.


Johan

maastricht

Aha, World Remit gisteren gebruikt, kreeg een mailtje deze keer dat ze het gingen controleren en dat misschien mij gegevens werd gevraagd. Ze hebben niks gevraagd en na 4 uren is het overgemaakt naar de BDO bank in Filipijnen.

Hallo  X Y,

We zijn nu aan het controleren of we alles hebben om uw transfer 1234567 van PHP 11111.11 te verwerken. Als we meer informatie van u nodig hebben, nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Wat gebeurt er daarna?
Zodra uw geld onderweg is, e-mailen we u een bevestigingsnummer en laten we het ook uw begunstigde weten!

Wilt u uw overdracht volgen? Ga gewoon naar de sectie met de overdrachtstatus op onze website of in onze app.

Als u vragen voor ons heeft, ga dan naar onze veelgestelde vragen FAQ om het antwoord te vinden.

Nogmaals bedankt,
WorldRemit Klantenservice

Bjorna145

Is worldremit in het Nederlands?

Johan

maastricht

Ja je kan Nederlands kiezen.

Bjorna145

Ok, ik ga het een keer proberen wanneer ik meer dan 3000euro nodig heb op een maand.

bedankt

Johan