EK voetbal 2021 terug kijken van wedstrijden

Gestart door Antonio, woensdag 16 juni 2021, 12:11:03

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Er is hier in huis belangstelling om naar voetbal wedstrijden van EK2021 te kijken, met name Beligië en Nederland.
Er zijn wel live uitzendingen, zoals op NPO1, maar die zijn meestal op wat moeilijke tijdstippen.
Is er de mogelijkheid om wedstrijden (of eventueel samenvattingen daarvan) terug te kijken, bijvoorbeeld op internet. Liefst geen betaal app...

Ik heb wel IPTV, maar dat werkt helaas zo traag, daar is niet naar te kijken. Om die reden heb ik ook een abbo op eurosportplayer genomen, mijn vrouw kijkt graag de grote tennistoernooien. Is ieder maand opzegbaar dus lekker flexibel. Helaas is er geen EK voetbal op eurosportplayer.

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

tjenn

Citaat van: Antonio op woensdag 16 juni 2021, 12:11:03
Er is hier in huis belangstelling om naar voetbal wedstrijden van EK2021 te kijken, met name Beligië en Nederland.
Er zijn wel live uitzendingen, zoals op NPO1, maar die zijn meestal op wat moeilijke tijdstippen.
Is er de mogelijkheid om wedstrijden (of eventueel samenvattingen daarvan) terug te kijken, bijvoorbeeld op internet. Liefst geen betaal app...

Ik heb wel IPTV, maar dat werkt helaas zo traag, daar is niet naar te kijken. Om die reden heb ik ook een abbo op eurosportplayer genomen, mijn vrouw kijkt graag de grote tennistoernooien. Is ieder maand opzegbaar dus lekker flexibel. Helaas is er geen EK voetbal op eurosportplayer.
Misschien via NPO Start maar je hebt wel een vpn nodig als je buiten de EU wil kijken. Heb het zelf nog niet geprobeerd kan niet 100% zeggen of het werkt in de Phills.

Antonio

Citaat van: tjenn op woensdag 16 juni 2021, 14:23:58
Misschien via NPO Start maar je hebt wel een vpn nodig als je buiten de EU wil kijken. Heb het zelf nog niet geprobeerd kan niet 100% zeggen of het werkt in de Phills.
Hi Tjenn,ik heb het even geprobeerd met VPN op Netherlands, maar er komt alleen maar een foutmelding, ook bij willekeurig ieder ander programma dat ik aanklik.
Zowel terugkijken als live lukt niet.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

peldoman

Ik heb zojuist Finland -Rusland gekeken met VPN  via NPO geen probleem.
Nederland -Oekraïne ook live gezien , ja is 3.00 uur in de ochtend, kan koffie wil helpen.

Samenvattingen vind je ook op YouTube , zijn wel korte samenvattingen maar goed je ziet
in ieder geval de goals.

Antonio

Ah, je hebt live gekeken dus.
Om 03:00 's nachts tv kijken zien ik en mijn huisgenoten niet zitten...
Ik zal eens kijken op Youtube.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

innka3


jack

 vrt.nu, wel Belgisch maar hier kan je live of uitgesteld kijken, ik gebruik het steeds in de Phils zonder vpn, wel inloggen vereist

https://www.vrt.be/vrtnu/

tjenn

kan je ook zelf de resolutie bijstellen in geval van trager internet toestanden. Het is natuurlijk wel het kanaal van de Vlaamse randdebielen. :lachen:

Fail_over

Citaat van: peldoman op woensdag 16 juni 2021, 17:07:01
Ik heb zojuist Finland -Rusland gekeken met VPN  via NPO geen probleem.
Nederland -Oekraïne ook live gezien , ja is 3.00 uur in de ochtend, kan koffie wil helpen.

Samenvattingen vind je ook op YouTube , zijn wel korte samenvattingen maar goed je ziet
in ieder geval de goals.

Bedankt voor de tip!
Werkt perfect vanuit België.

VPN naar Amsterdam en dan de NPO app.
Deze stream ik dan via google chromecast naar de tv. Perfect.

Thx.




Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Bulldozer

Ik zou toch wat minder tv kijken en wat meer je emails lezen en beantwoorden.  :crazy: