Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

WISE geldwissel

Gestart door Bjorna145, zondag 31 oktober 2021, 11:24:58

Vorige topic - Volgende topic

Adik

#21
Er bestaat zoiets als een onregelmatige transactie. Ben sinds 2017 klant en maak maandelijks een bedrag over. Bij speciale gelegenheden ook nog wat extra. Dan hebben ze wel een beeld en is er ook een jaarlijkse accumulatief bedrag. Als je nog maar kort klant bent hebben ze dat soort info niet en moeten ze informatie opvragen in de strijd tegen witwassen en dergelijke. Daar staan flinke boetes op voor financiële instellingen en mogelijk zelfs licentie problemen. Dus vandaar dat ze dit soort administratieve klantonvriendelijke romslomp in het leven hebben geroepen.

Bjorna145

Ik had ook goede ervaringen met WISE maar als je d.m.v. bankafschriften bewijst waar je geld vandaan kom, wat moet je dan nog meer doen, je kunt niets meer doen want je hebt niets meer.
Misschien een beetje afwissellen WISE, Sunro heb je altijd een goede backup.

Ik volgende keer weer een keer WISE proberen maar dan met een lager bedrag.

afwachten

Johan

maastricht

Het is belangrijk dat je een backup hebt, tegenwoordig zoveel keuze met geld overmaken.

Ronny55

Citaat van: Pinkpanther op zondag 31 oktober 2021, 17:14:48
PFFF...Wat een gedoe weer.....   misschien kun je 4 keer 500 euro overboeken.
Ik heb Wise ook sinds kort.....maar dit is alweer het 1e minpunt.
Zijn er andere die niet zo zeuren....wat is nu 2000 euro ?


MvG

Pinkpanther  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
Stuur al jaren via "Tansferwise", nu "wise"  geld naar de  :smiley-philippines:  2000€ tot 5000€ nooit achter bewijzen gevraagd.....Vind ik wel raar  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

opinie

Onlangs voor het eerst in 30 jaar het nodig gehad.

Rewire bleek het voordeligste volgens de simulaties. In de namiddag verzonden, de volgende ochtend afgehaald.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

kristof19

Citaat van: opinie op woensdag 10 november 2021, 18:18:17
Onlangs voor het eerst in 30 jaar het nodig gehad.

Rewire bleek het voordeligste volgens de simulaties. In de namiddag verzonden, de volgende ochtend afgehaald.

Ik kende het nog niet. Dank voor de tip. De eerste keer is het duidelijk de voordeligste en misschien de tweede keer ook maar daarna :weetikniet:



kaetemi

Gebruik Wise ook al jaren. Vandaag stuur ik 25 euro naar mezelf, en ze moeten plots alles weten.
Kaetemi

Bjorna145

Daarnet weer WISE geprobeert maar men wilde weer van alles weten en uitbetalen op 15 November het ging om 1000 Euro de zaak gecanceled en naar SUNRO gegaan.

afwachten

Johan

Bjorna145

Sunro had ik de conformatie een half uur na dat ik het geld had overgemaakt ongeveer twee uur later stond het op de bankaccount in de Filippijnen.

m.vr.gr.

Johan