Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijnse tv zenders in belgie?

Gestart door Fail_over, dinsdag 23 februari 2010, 08:14:57

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

 :smiley-philippines: tv zenders in  :belgiesmiley:

Iemand hier ervaring mee?
Sateliet? Dreambox? Card?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ruff rider

 :hoedjeaf:

Wat had je graag geweten?

greetz
Ruff Rider

Fail_over

Nou ik heb ergens een klok horen slaan dat het mogelijk is om via satelliet filippijnse zenders in België te bekijken.
Poloicepatrol, abc-cnn wowowee ect.
Wil graag weten waar de klepel hangt.
Ben een totale nitwit op satelliet gebied.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ruff rider

 :hoedjeaf:

Dit is idd mogelijk. ABS-CBN zendt via satelliet een pakket van 4 tv en 2 radio zenders uit die in Europa te ontvangen zijn. Hiervoor kan je een abonnement afsluiten waarbij je de ontvanger en de smartcard krijgt. Dit is wel behoorlijk duur vind ik persoonlijk nm 390 â,¬ per jaar voor 4 tv zenders die in een zwakke kwaliteit uitzenden.
Er bestaat wel een alternatief, en dit is waarschijnlijk de klepel waarvan je gehoord hebt, het is mogelijk om met een goede ontvanger (oa dreambox) één kaart te delen met anderen via internet. Dit is dan ook mogelijk met alle andere providers wat het pas echt interessant maakt  :jajaja:

greetz
Ruff Rider

dolfijn76

Fail Over,

Wowowee kan je ook gratis via internet zien.  Zou thuis eens moeten zien wat het internetadres is.  Er zijn nog series op te zien.

Fail_over

Ok thanks, zal eerst eens het pakket tv, internet en bellen gaan bekijken van Telenet.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Digos


Via het internet keuze genoeg.

noypi unlimited.....alle serie's nieuws enz....en up to date:link:

noypi university....films. :link:

Het was al eens geplaatst in Filippijnse serie's, films, nieuws.... http://www.filippijnen.org/index.php/topic,69.msg89.html#msg89


Best dat je wel twee computers hebt, anders zien we je niet meer hier op het forum  :lachen:

O0


LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Citaat van: Digos op woensdag 24 februari 2010, 18:03:21
Best dat je wel twee computers hebt, anders zien we je niet meer hier op het forum  :lachen:
:lachen:

Zit wel goed, 3 laptops, 3 desktops en 2 smartphone. Zo makkelijk komt het forum niet van mij af  :happy2:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

regie &anabel

dag,heb je al resultaat geboekt voor de filipijnse zenders?abc-cbs op 5west,mvg    regie

Fail_over

Nee, reg, nog niet
Heeft even ook nog niet mijn prio.

Maar als asawaatje hier is zal ik daar zeker moeite in gaan stoppen.

Het zou immers mogelijk moeten zijn om dergelijke zenders ook hier te moeten kunnen ontvangen. Turkse, en marrokaanse zenders zijn hier toch ook te ontvangen?

Het zal een gewichts legging zijn van de fhillipijnse gemeenschap om dergelijke zenders ook hier te moeten kunnen ontvangen.

Misschien een petitie?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luke

Er iets online "IwantTV" van ABN-CBN. Je kan programma's downloaden na een registratie of zo. Weet niet of dat tegen betaling is.
Ik zou zeker geen voorstander zijn om dat de hele dag op je TV te kunnen ontvangen. Kouwgom voor de geest noem ik dat. En zeker niet bevordelijk voor aanpassen aan de omgeving. Ik vind dat er genoeg online is om banden met het thuisland aan te houden.

Ieder zijn keuze natuurlijk....

Fail_over

Citaat van: Luke op dinsdag  2 november 2010, 12:16:15
Ik vind dat er genoeg online is om banden met het thuisland aan te houden.

Ieder zijn keuze natuurlijk....


Ehhh, ja. Ieder zijn keuze. Maar een fhilipina, blijft een fhilipina.

..... de roots blijft. of je nou NL, BE, of PH bent.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

tbennekik

Hallo


Als je via Chrome surft kan je een plugin downloaden waarmee je online TV kan kijken.
Ik heb even gekeken of de Phils er tussenstaan en vind ik volgende resultaat: Net25, ABS CBN news, DZRH, GMA news recorded, The old path, UNTV en CCTN

Het schermpje blijft wel klein maar toch, als je echt wil is het te doen. Het gaat uiteraard niet om soaps maar vooral nieuws, e.d.

groeten


Luc

regie &anabel

oke,laat mij iets weten.Kunnen dan samen iets doen via dreambox.Heb reeds 3jaar gekeken naar wowowee;vele groetjes    regie

ruff rider

 :welcome: Regie,

Heb je een kaart van abs-cbn in je Dreambox?


greetz
Ruff Rider

regie &anabel

nee,men kan het ook op een andere manier bekijken.groetjes