de wonderen zijn de filipijnen nog niet uit .

Gestart door innka3, vrijdag 7 januari 2022, 00:09:24

Vorige topic - Volgende topic

innka3

we hebben globe-simcard die wordt gebruikt om alles met betalingen te regelen via/met BDO .
OP 1 JAN hebben we opeens geen load meer .ook geen verbinding meer  :ikkeniebegrijp: .dus ik dacht oh misschien is de load verlopen per 1-1-22. dus maar opladen via BDO ,maar  helaas BDO stuur een verificatie-nummer naar de globe telefoon.dus helaas pindakaas want de telefoon deed het niet meer  :weetikniet: ,oke dus maar ''message naar Globe .maar ook helaas dat is een computor die je verwijst naar een menu wat er niet is  :negatief: .oke dan maar via facebook proberen ,maar die stuurd je weer door naar messenger dus nada/niks  :neeneenee: . oke dan maar bellen 3 nummers ,ook dat werkt niet :explotieren: .dan de globe site maar bekijken ,maar helaas die ligt er helemaal uit 2 dagen lang  :moord: .dus maar opload via de fam daar helaas lukt ook niet. :kotsen: dan maar simcard uit de phils bestellen en daar laten actieveren en later het telnr bij BDO maar veranderen :thumb:
wel vervelend dat je niets via BDO kunt doen.          MAAR  wat gebeurd er gister 6-1-22 we doen de telefoon nog een x aan en dat ding begint te ting-ting-tingen en er komt een hele lading messages in berichten EN er is weer verbinding met GLOBE  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:   en er zit nog 2755 peso budget op :lachen:  :lachen:  :lachen: het werkt weer  :ikkeniebegrijp: 

folkertjong


Ronny55

 BDO gewoon een kut bank, meer miserie als wat anders. Alles afgesloten daar. Vorig jaar 5x geld van mijn rekening afgeboekt , klacht ingediend, Geld gewoon teruggekregen , als ik achter de oorzaak vroeg , "Daar kunnen (mogen eerder) niet op antwoorden" . Waar zijn ze dan mee bezig.  :ikkeniebegrijp:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.