Waar in Davao een Philips airfryer kopen ?

Gestart door Antonio, maandag 10 januari 2022, 15:20:21

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

En... ik kan melden dat de eerste frietjes gebakken zijn, en ze smaakten prima.
Ik heb per mandje friet er wel een lepeltje olie doorheen geschept.

Typeplaat onder op het apparaat vermeldt 60Hz, iedereen happy !
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Guadalupe

Wie lacht niet wie de mens beziet.

Antonio

Welkom !! :happy2:

Lekkere frieten van Duitse aardappelen, via een kennis die dit voor Potatoe Corner importeert, niks mis mee !
Nu de frikandellen nog, maar daarvoor zal ik toch naar 1 van Nederlandse restaurants/bars hier moeten bezoeken (de Boerderij of de bontekoe, ik moet nog even kijken welke)
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Luc

Zelf gebruiken wij de Philips airfryer veel maar niet voor frieten. Die zijn toch nog altijd lekkerder in de frituurolie. De snacks steek ik wel in de airfryer. Zo wordt de frituurolie ook niet zo rap vuil.  Alles met kip gaat heel goed in de airfryer. Gemarineerde drumsticks valt fel in de smaak bij de Filipinas hier in huis. Hamburgers van zuiver rundsvlees ook ideaal in de airfryer.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Bjorna145

Antonio, misschien dat deze shops https://www.dutchexpatshop.com/nl/diepvriesproducten/ en https://www.hollandshop24.nl/hollandse-frituur-snacks ook wat voor je kunnen betekenen.
Ik gebruik altijd een worst, ik ben de naam kwijt maar ik zoek het nog op, zit dicht tegen de smaak van een frikandel aan.
Ik heb ze nu even niet in de diepvries liggen.

succes

Johan

Luke

Citaat van: Antonio op woensdag 23 februari 2022, 11:36:34Welkom !! :happy2:

Lekkere frieten van Duitse aardappelen, via een kennis die dit voor Potatoe Corner importeert, niks mis mee !
Nu de frikandellen nog, maar daarvoor zal ik toch naar 1 van Nederlandse restaurants/bars hier moeten bezoeken (de Boerderij of de bontekoe, ik moet nog even kijken welke)

Uit onze broiler:
alles tesamen in 1 broiler...



Antonio

Geweldig, ik zit bij je foto te kwijlen...
Laatst was ik een paar dagen alleen thuis, en toen heb ik ook iets dergelijks gekookt, lekkere aardappen met ui, knoflook en rozemarijn in de oven.
Op een gloeiend hete gas grill plaat een lekker ribeye steak gegrild, ook met knoflook,
heerlijk.
Maar van steaks heeft men hier geen verstand, ook niet in de restaurants: te lage temperatuur of te dunne steak, resultaat een grijzige schoenzool. Want o wee, als men maar een puntje rood ziet in het vlees, dan is het niet gaar, en wordt je ziek etc...
De steaks vond ik in Gaisano Azuela Cove, een wat luxere Gaisano, maar men heeft het niet altijd op voorraad.
Bij de kassa kijken ze me daar wel raar aan, omdat ik dan 1 of 2 steaks van 1500 php per stuk op de band leg.
On line had ik laatst ook een goed adres, wordt aan huis gebracht, heel mooie ribeyes van 1 inch dik. Kijk daar kun je wat mee..
 
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Antonio

Citaat van: Bjorna145 op donderdag 24 februari 2022, 00:39:53Antonio, misschien dat deze shops https://www.dutchexpatshop.com/nl/diepvriesproducten/ en https://www.hollandshop24.nl/hollandse-frituur-snacks ook wat voor je kunnen betekenen.
Ik gebruik altijd een worst, ik ben de naam kwijt maar ik zoek het nog op, zit dicht tegen de smaak van een frikandel aan.
Ik heb ze nu even niet in de diepvries liggen.

succes

Johan
Volgens mij exporteren deze winkels geen diepvries spullen naar de Filippijen. Ik dacht Duitsland nog wel, en that's it.
Kan ook niet, zal er mooi uitzien, ontdooide frikandellen en kroketten na een week (vliegtuig) of een paar maanden (zee container).
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Bulldozer

Je hebt gewoon koel en vries containers op schepen hoor. Blijft prima bevroren die paar maanden.

Antonio

Citaat van: Bulldozer op vrijdag  4 maart 2022, 12:04:57Je hebt gewoon koel en vries containers op schepen hoor. Blijft prima bevroren die paar maanden.
Dat is natuurlijk waar.
En dan komt de distributie in de Filippijnen, over land, er nog bij. Gaat een heel duur doosje frikandellen worden op die manier denk ik.
Anyway,de twee genoemde websites leveren alleen binnen Europa, en dan nog een geselecteerd aantal landen.
men stopt het in een styrofoam verpakking met droogijs erbij, en claimen dat dat een paar dagen goed gaat.
Dus die optievalt zowiezo af.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde