Waar in Davao een Philips airfryer kopen ?

Gestart door Antonio, maandag 10 januari 2022, 15:20:21

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Iemand een idee waar ik in Davao een Philips airfryer kan kopen ?
Ik heb veel andere merken gezien, maar ze zien er mechanisch niet geweldig uit, Philips is wel robuust.
Ook heeft de Philips een patroon in de bodem van de bak, waardoor je een soort het lucht vortex krijgt. Dat zie ik bij ander merken niet.

In NL hadden we er eentje, maar weggegeven vanwege dat de fan 50Hz is, hier heeft men 60Hz fans erin zitten. Dit werd ook bevestigd door Philips Service Center.

Ik zie er wel op Lazada, maar daar ga ik zo'n apparaat niet kopen, ik wil het in een winkel vast kunnen pakken.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde





opinie

Citaat van: Antonio op maandag 10 januari 2022, 15:20:21
Iemand een idee waar ik in Davao een Philips airfryer kan kopen ?

Even in Google Davao en Philips typen geeft:

Philip Electronics
Elektronicawinkel in Davao City, Filipijnen
Adres: A Pelayo St, Poblacion District, Davao City, 8000 Davao del Sur, Filipijnen
Openingstijden:
maandag   09:00–18:00
dinsdag   09:00–18:00
woensdag   09:00–18:00
donderdag   09:00–18:00
vrijdag   09:00–18:00
zaterdag   09:00–18:00
zondag   Gesloten
Telefoon: +63 82 221 2342

Hier is de link naar Google Maps

Bel of laat je vrouw bellen om zeker te zijn dat het nog bestaat en indien dat zo is, ze het (ooit) in voorraad hebben/hadden.
Anders is het mogelijk "Out of business" of het bekendere "Sorry sir, out of stock! Maybe later, sir."
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

folkertjong

Philip is zijn naam....Geen Philips winkel.... :lachen:




opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Antonio

Citaat van: folkertjong op dinsdag 11 januari 2022, 04:39:10
Philip is zijn naam....Geen Philips winkel.... :lachen:



Inderdaad !  Had ik ook gezien, maar heeft niks met "onze" Philips te maken.... :laugh:
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Antonio

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde