Internetten met de televisie Smart Bro SurfTV

Gestart door Kano, woensdag 24 februari 2010, 02:51:05

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Gisteren kondigde Smart een nieuwe online tv-service aan, genaamd Smart Bro SurfTV.  SurfTV maakt van je gewone tv-toestel thuis  een internet-apparaat.





Smart Bro SurfTV is een apparaat dat wordt aangesloten op een televisie en toegang geeft tot het internet, waar ook in de Filippijnen (voor zover er 3G-dekking is).

Het apparaat dient te worden aangesloten op de RCA-poort van een kleuren TV. Smart Bro SurfTV wordt dan een ready-to-run "internet apparaat" waarmee gebruikers kunnen surfen, chatten en e-mail - door middel van een multi-tasking TV.

Smart Bro SurfTV wordt geleverd in een box set, compleet met een toetsenbord, een muis, een afstandsbediening en een Smart Bro USB-stick-type modem met een prepaid SIM-, pre-loaded met Php100 . De hele set kost  PHP 4500 en de extra kosten van internettoegang zijn Php10 voor iedere 30 minuten.

Er is nog geen ervaring met wat het kan of niet in vergelijking met een gewone desktop (hoe het omgaat gedownloade bestanden, enz.).


Meer (in het Engels) :link:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Hoe kan ik nagaan of er bij mij een zogenaamde  3G dekking is ??  Ik zit op ongeveer 1 kilometer van een hoge mast van smart ,die 2 jaar geleden nieuw is gebouwd.