Nederlanders serveren als eersten frieten in vliegtuig

Gestart door Rich, woensdag 7 augustus 2013, 17:02:15

Vorige topic - Volgende topic

folkertjong

Ja, de aardappelen zijn nu weer schreeuwend duur.(Maar ook tomaten, uien, broccoly, bloemkool enz)
Klopt, soms zijn de aardappels perfect om te frituren en soms zitten de aardappels vol suiker en worden ze snel bruin en blijven zacht. Merken staan hier niet op aardappels in de markt/supermarkt.
Ik kan regelmatig Lutosa en soms zelfs Aviko kopen, het ligt er echt aan wat met invoert. (Koop geen Lamb Weston, schreeuwend duur)
Soms herverpakken ze het, deze is best goed, ze noemen het McDo frieten maar dat kun je niet controleren.




Hier een overzichtje van merken welke regelmatig in de winkels liggen.

https://www.google.com/search?q=brands+french+fries+philippines&client=firefox-b-d&sca_esv=573565814&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwi-55HmwveBAxW0cmwGHR9yA_sQ_AUoAXoECAMQAw&biw=1366&bih=643#imgrc=ySrpRJvVSMnycM

Ik koop bijna niet in de grotere supermarkten zoals SM, Robinson, puregold etc maar in de kleinere winkels welk diepvriesproducten verkopen, slagerijtjes en op de markt maar daar moet je uitkijken dat ze je geen zak friet geven welke de dag ervoor al ontdooit was want dan kun je ze nagenoeg niet meer frituren, totaal verpest. Goede relatie met de tindera helpt.
Ik frituur in Canola, schijnt beter te zijn voor je hart. (lowest saturate fat)



innka3

#31
vandaag even wat gegeten in Army-Navy burgertent. burgers niet verkeerd ook koffie goed maar Ze hadden er  :happy: RAS-patat. TOP wel dun maar echt RAS-PATAT  :thumb: .