Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Terug naar België

Gestart door tjenn, zaterdag 11 juni 2022, 10:37:05

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Binnen 10 dagen terug naar België het Moet en Mag niet land. Weet iemand dat je nog het PLF formulier moet invullen? Vanuit een land met heel hoog risico moet het wel en als ik op de link Hoog risico landen klik staat er te lezen: Er zijn momenteel geen landen met een heel hoog risico. Ik begrijp daaruit dat het niet meer hoeft maar wil wel voor geen verassingen komen te staan zijn er Belgen hier die juist terug gekeerd zijn?

jack

Passenger Locator Form
Dear Visitor,

Currently there are no measures in place for travelers returning to/arriving in Belgium. Therefore you do not need to fill out a Passenger Locator Form (PLF).

Exception: When returning or arriving from a country with a high risk of a VOC, specific measures are in place (sometimes an entry ban). You can consult the list of VOC countries online. There are currently no countries on this list.

 
Dit is wat ik vind, dus idd niet meer nodig,

Groet jack


tjenn

Thanks voor de response jack had ook zoiets gelezen zal wel goedkomen zo niet dan blijf ik nog wat langer het is hier tenslotte nog niet zo slecht. :thumb:

Wazzipi

Ben 2 weken geleden terug gekomen en er werd niet naar gevraagd.
Had wel al ingevuld voor mijn vertrek in Mei toen het wel nog moest.

tjenn

Citaat van: tjenn op zaterdag 11 juni 2022, 10:37:05Binnen 10 dagen terug naar België het Moet en Mag niet land. Weet iemand dat je nog het PLF formulier moet invullen? Vanuit een land met heel hoog risico moet het wel en als ik op de link Hoog risico landen klik staat er te lezen: Er zijn momenteel geen landen met een heel hoog risico. Ik begrijp daaruit dat het niet meer hoeft maar wil wel voor geen verassingen komen te staan zijn er Belgen hier die juist terug gekeerd zijn?
Alles ging soepel geen PLF formulier invullen en ze vroegen zelfs niet naar een vaccinatie bewijs. Eens in Turkije moest je geen face masker meer dragen en in de Belgische luchthaven was ik en mijn vrouw nog de enige die het droegen. Benieuwd hoelang dat gaat duren.