Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Reizen naar de Filipijnen 2022

Gestart door Pangasinan, maandag 13 juni 2022, 20:05:08

Vorige topic - Volgende topic

Wazzipi

Citaat van: boldy op zaterdag 18 juni 2022, 04:32:08Mocht je op  Clark vliegen hou er dan wel rekening mee dat als je terug naar huis vliegt je 600 Peso Terminal fee moet betalen.

Mondmaskers dragen is nog wel verplicht maar veel mensen dragen er geen. Ik ben net terug sinds gisteren met Singapore Airlines en droeg  alleen een mondmasker als ik in een restaurant, winkel of openbaar vervoer.

Mocht je op Manila vliegen dan rijd er een point2point bus van Genesis  vanaf Terminal 3  pier 11 naar Angeles City  SM Clark. Prive vervoer  van Manila naar AC kost tussen de 4000 en 45oo Peso. 

Ik zelf vlieg altijd op Clark. Het is heerlijk rustig daar vergeleken met NAIA airport.                     
  Ik raad je aan om dit filmpje te bekijken over hoe je de One Health Pass in moet vullen. Zonder de barcode of QR code kom je niet aan boord. ( en je vaccinatie bewijs ook uiteraard)

Die terminal Fee van Clark is nu toch in ticket laatst teruggevlogen 2 weken geleden was niet meer.
Wel in de nieuwe terminal nu, was bijna nog niets van eetstanden en zo maar zoveel rustiger en vlotter dan Manila nergens wachtrijen buiten bagage inchecken.

boldy

Ik moest 600 Peso terminal fee betalen. Ben een beetje gaan rond vragen net en heb begrepen dat sommige tickets het is included and andere niet. ( om het makkelijker te maken zeg maar )
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Pangasinan

Bedankt voor de handige tips allemaal. Hiermee ga ik het zeker wel redden.  :biggrinn:  :thumb: