hond meenemen/invoeren in de filipijnen

Gestart door koy, vrijdag 26 augustus 2022, 20:09:56

Vorige topic - Volgende topic

folkertjong

Jammer dat het niet is gelukt. Wens je een fijne tijd in Davao.

koy

leven en laten leven...

maastricht

Honden genoeg in de Filipijnen, wordt gek van het geblaf altijd.

innka3


folkertjong

Als ik de hele dag in een 60x60 cm hokje moest zitten of aan een halve meter touw aan een hekje vast zat zou ik ook gaan blaffen, dat is dan ook het enige wat je kunt doen.

innka3

Citaat van: folkertjong op zaterdag  3 december 2022, 11:54:54Als ik de hele dag in een 60x60 cm hokje moest zitten of aan een halve meter touw aan een hekje vast zat zou ik ook gaan blaffen, dat is dan ook het enige wat je kunt doen.
ja en,moeten ze daar dan de buren mee lastig vallen? die eigenaren zijn een stelletje asocialen ''honden'' ik het via lazada 2 van antibark dingen hangen aan de zijkant en voor .gelijk een stuk rustiger van die keffers.alleen jammer dat ze maar tot 50 feet gaan anders kocht ik er een tot 100 meter. :lachen:

folkertjong

#16
Citaat van: innka3 op zaterdag  3 december 2022, 15:15:38die eigenaren zijn een stelletje asocialen

Je ziet alleen een hond aan de lijn paraderen in de mall, meestal zo'n doorgefokte shih tzu, moeder met zoon en vader met dochter sexs hond. Pamper om de kont en showen maar.
Hier sinds kort dog catchers, ze komen met een tricycle en een groot net, vangen de honden welke op straat lopen, na een week niet opgehaald worden ze afgemaakt, arme beestjes, de honden zijn de schuldigen niet.

innka3

Citaat van: folkertjong op zaterdag  3 december 2022, 23:11:23Hier sinds kort dog catchers, ze komen met een tricycle en een groot net, vangen de honden welke op straat lopen, na een week niet opgehaald worden ze afgemaakt, arme beestjes, de honden zijn de schuldigen niet.
in singapore hadden ze ook van die hondevangers,daar werden de gevangen honden naar de krocodillefarm gebracht.eigenlijk komplete recycling.of dat nu nog is weet ik niet :denk:

folkertjong

#18
Citaat van: innka3 op zaterdag  3 december 2022, 15:15:38ik het via lazada 2 van antibark dingen hangen aan de zijkant en voor .gelijk een stuk rustiger van die keffers.alleen jammer dat ze maar tot 50 feet gaan anders kocht ik er een tot 100 meter. :lachen:
Ik heb even gekeken op Lazada, misschien ook een ideetje voor de honden van onze buren dat blafding.
Werkt zeker niet voor die kuthanen he?  :ikkeniebegrijp:  :lachen:

ludovangils

https://www.autobench.nl/blogs/blog/vliegen-met-uw-hond-en-de-klm/ 
Moesten wij onze 3 honden meenemen naar Filipijnen, denk dan dat we ze als vracht zouden laten overvliegen.