hond meenemen/invoeren in de filipijnen

Gestart door koy, vrijdag 26 augustus 2022, 20:09:56

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: folkertjong op zondag  4 december 2022, 22:57:40
Citaat van: innka3 op zaterdag  3 december 2022, 15:15:38ik het via lazada 2 van antibark dingen hangen aan de zijkant en voor .gelijk een stuk rustiger van die keffers.alleen jammer dat ze maar tot 50 feet gaan anders kocht ik er een tot 100 meter. :lachen:
Ik heb even gekeken op Lazada, misschien ook een ideetje voor de honden van onze buren dat blafding.
Werkt zeker niet voor die kuthanen he?  :ikkeniebegrijp:  :lachen:
Misschien ook iets voor de vrouw thuis op sommige momenten. :thumb:

tjenn

Citaat van: innka3 op zondag  4 december 2022, 16:27:07
Citaat van: folkertjong op zaterdag  3 december 2022, 23:11:23Hier sinds kort dog catchers, ze komen met een tricycle en een groot net, vangen de honden welke op straat lopen, na een week niet opgehaald worden ze afgemaakt, arme beestjes, de honden zijn de schuldigen niet.
in singapore hadden ze ook van die hondevangers,daar werden de gevangen honden naar de krocodillefarm gebracht.eigenlijk komplete recycling.of dat nu nog is weet ik niet :denk:
Best effen uitkijken wat je op je bord krijgt in sommige eethuisjes hier ... Kip met vier poten bijvoorbeeld. :lachen:

koy

Citaat van: ludovangils op zondag  4 december 2022, 23:49:39https://www.autobench.nl/blogs/blog/vliegen-met-uw-hond-en-de-klm/ 
Moesten wij onze 3 honden meenemen naar Filipijnen, denk dan dat we ze als vracht zouden laten overvliegen.

Ja, dat kan wel maar dat was voor mij geen optie.

grtjs Koy
leven en laten leven...

folkertjong

Citaat van: folkertjong op zondag  4 december 2022, 22:57:40Ik heb even gekeken op Lazada, misschien ook een ideetje voor de honden van onze buren dat blafding.
:

Nu 4 maanden zo'n anti bark ding geprobeerd op de diverse instellingen qua  frequency en afstand maar doet niets, jammer.




maastricht

Ja had ook twee gekocht, werk niet, ik denk dat een halsband met een stroomstootje wel helpt. Maar krijg de buren maar zo ver om die om te doen bij hun hond.

eddyvm

Beter de halsband om de hals van de buren doen!