Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Registreren SIM kaart

Gestart door Bjorna145, dinsdag 3 januari 2023, 23:34:23

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Ik weet niet of de meeste van jullie het al weten maar sinds een week moet je je SIM kaart registreren.
Doe je het niet wordt over een half jaar de verbinding verbroken.
Ik heb die van mij gisteren gedaan en voor vreemdelingen vragen ze om de ACR kaart en het paspooort.

succes

Johan

stijn54

Citaat van: Bjorna145 op dinsdag  3 januari 2023, 23:34:23Ik weet niet of de meeste van jullie het al weten maar sinds een week moet je je SIM kaart registreren.
Doe je het niet wordt over een half jaar de verbinding verbroken.
Ik heb die van mij gisteren gedaan en voor vreemdelingen vragen ze om de ACR kaart en het paspooort.

succes

Johan
Ben je hier met toerist visa? Want op andere sites lees ik dat je uw terugvlucht ook moet inbrengen. In elk geval ik wacht nog even af want is totaal onpraktisch voor toeristen die hier lang verblijven.

maastricht

Gewoon gegevens van je partner gebruiken anders blijf je bezig elke maand. Heb er 6 op haar naam gezet, 2 smart 1 globe en 3 mifi sim kaarten.

tjenn

Heb ik ook gedaan laten we het simpel houden was mijn gedacht.

Bjorna145

Als je een partner hebt kun je dat doen, anders wordt het moeilijk.

Johan

maastricht

Ja dat snap, het is zeer vervelend voor tourist visa houders. Elke maand vernieuwen.

Pjottr

https://www.noypigeeks.com/explained/sim-registration/ Can I purchase and register a Sim for other people?

Yes, as long as you've been authorized through a notarized special power of attorney, and if the principal and representative both can present an original copy of any valid ID with a photo for identification.

Dat zou dan dus ook een oplossing zijn denk ik dan.

Ik ken de website niet maar zij geven een hele verhandeling over Sim registratie. Ik ga er dus van uit dat dit klopt. Graag jullie commentaar.
Gr Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

innka3

nu 4 globe-sims geregistreerd alleen de globe at home nog ,maar daar zit een grote sim in die niet in de telefoon past .daar moet je weer een ander verhaal voor volgen .en dan nog 1 smart-sim maar dat is waardeloos (internet  traaaaaaggggg) :daag:

folkertjong

Even een paar ''tips''
Maak eerst foto's van je id card, paspoort, selfie enz en verklein dat kleiner dan 2mb anders wordt het niet geaccepteerd.
pen en papier klaar om snel je 6 cijfers welke je toegezonden krijgt via je sim op te schrijven anders heb je kans dat je per ongeluk je inschrijf procedure wegklikt en opnieuw moet beginnen.

maastricht

Citaat van: innka3 op maandag  9 januari 2023, 15:04:47nu 4 globe-sims geregistreerd alleen de globe at home nog ,maar daar zit een grote sim in die niet in de telefoon past .daar moet je weer een ander verhaal voor volgen .en dan nog 1 smart-sim maar dat is waardeloos (internet  traaaaaaggggg) :daag:

Wanneer je in kan loggen op je modem, kan je de sms daar bekijken.

What is the default username and password for Globe At Home?
Open your web browser and then key in your router's default gateway: 192.168. 254.254. Type "user" as your username and password.

Nu zijn er versies waar je niet het een tabblad hebt na login waar je de sms kan bekijken.
Hopelijk heb je die niet.

Vaak zit er ook een simkaart in die je kleiner kan maken, zgn triple kaart. Kan je toch  de sim kaart in een mobile plaatsen. Later weer de grootte sim kaart in elkaar zetten.

Wat is een 3 in een simkaart?
De 3-in-1 SIM-kaart bestaat uit drie delen, een gewone SIM, micro-SIM en een nano-SIM. Je kunt het formaat dat jij nodig hebt er eenvoudig uit drukken en in je apparaat plaatsen.