Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

referentie adres belgie

Gestart door dirkske1006, zaterdag 21 januari 2023, 20:50:49

Vorige topic - Volgende topic

dirkske1006

Iemand ervaring met aanvraag referentie adres in Belgie ? Niet via ocmw.
thx.

dirkske1006

ter info, ambdshalve geschrapt 24/11/2022 in Belgie, op zoek naar referentie adres. wonende Mandaluyong.
Thx en grz. Dirk

Luke

Geen familie of goeie vriend die U als referentieadres mag gebruiken??
Referentieadres vlaanderen

dirkske1006

jammer genoeg niet !! staan alle sceptisch over referentie adres, alhoewel legaal en geen gevaar.

Luke

Citaat van: dirkske1006 op maandag 23 januari 2023, 13:25:24jammer genoeg niet !! staan alle sceptisch over referentie adres, alhoewel legaal en geen gevaar.

Misscien deze....
referentieadres bij mij

dirkske1006

eerder al geprobeerd, afgewimpeld, nieuwe aanvraag gedaan. thx
ook aavraag gedaan via http://www.uwdomicilieadres.be/
586 Euro betaald, niks, vragen nog eens 700 euro extra

opinie

Probleem is dat alle roerende goederen onverdeeld eigendom zijn van alle officiële bewoners.
De meeste mensen vrezen hun inboedel kwijt te zijn omdat plots een gerechtsdeurwaarder met een bevel tot uitvoerend beslag aan de deur staat o.w.v. een openstaande schuld van de adresgebruiker.

Ik weet dat het al gebeurd is. Een koppel betaald zijn belastingen niet, gaat een persoonlijk lening aan en vertrekt naar de  :smiley-philippines:  Het adres staat officieel bij zijn moeder. Natuurlijk wil vadertje staat geld zien, net zoals de kredietverstrekkers. Die vrouw heeft toen moeten klacht indienen bij de politie voor misbruik van adres of ze kon haar huisje verkopen.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Luke

Wat is de reden dat je nog een referentieadres nodig hebt??
Persoonlijk heb ik bij alle instellingen aangegeven day ik "papierloos" wil ingelicht worden (email, online)
Het enige dat nog op het adres (van een goeie vriend) komt de dag van vandaag is reclame/onbelangerijk.

dirkske1006

24/11/2022 ambhalve geschrapt in gent. Huurde daar kamer. studenten gebouw. was de enige met mijn adres daar.
24/11/2022 via mijn ziekenkas bekomen dat ik geschrapt ben. via via ref bekomen om tijdelijk ref adres te bekomen tot mijn pensioen.

Ronny55

Ben al 15 jaar in de  :smiley-philippines: nooit een referentie adres nodig gehad, al mijn briefwisseling komt hier aan. Post betreffende pensioen of belastingen komt via email of E-Box.....Sta overal ingeschreven op mijn adres in de  :smiley-philippines: .
Wat is het voordeel van een referentie adres ??
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.