Verkeerd gerekend ... effectief 31 dagen versus 30 dagen toeristen visa in PH.

Gestart door jan anderen, zaterdag 18 februari 2023, 17:46:14

Vorige topic - Volgende topic

jan anderen

Citaat van: koy op zondag 19 februari 2023, 03:54:03Ik zou het risico niet nemen! Heb het meegemaakt en had ik geen retour ticket gehad binnen de 30 dagen termijn ik was gesjost (de klos in NL) want in Frankfurt lieten ze me anders niet vertrekken. Reken niet op geluk of charme want dat geeft alleen maar stress.

Er is een simpele oplossing; boek met Cebu Pacific een h/t ticket naar Hongkong maar neem een ticket dat je kan wijzigen of annuleren. Dit ticket geeft je dan een voucher die je kan gebruiken bij eender welke andere vlucht met Cebu Pacific naar een bestemming van jouw keuze. Ik heb dit al enkele keren gedaan en daarna gaan we toch allicht eens naar Boracay of Manilla of Bohol ofzo dus je verliest geen geld en bent 100% zeker geen gedoe.

Denk eraan als je geweigerd wordt voor je vlucht ben je veel meer geld kwijt!

Succes, koy.
Davao City.
Tenzij je een bronstige hengst bent kan je dit soort nachtmerries wel beter missen ... verschrikkelijk :biggrinn:

Pinocchio

Net in Bangkok aangekomen.
Visa:27 APR 2023   (rode stempel
     26 MAY 2023   (zwarte stempel)


Pinocchio

Citaat van: jan anderen op donderdag 27 april 2023, 23:19:03uiteindelijk land ik voor middernacht in Clark, dus een datum/ dag eerder toch?  :floet:
Dan ga je toch gewoon een koffie drinken in de transitzone en ga je pas na middernacht door de immigratie.
Het is namelijk immigratie die bepaalt wanneer je het land binnenkomt,en na middernacht is een dag later dan voor middernacht.
Je loopt dan wel het risico dat je ingecheckte baggage zoek is want die kan je pas afhalen nadat je door de immigratie bent gepasseerd.

boldy

En hoe is dit nog afgelopen ? Nog iets gedaan of het gewoon zo gelaten !
het leven is net een lul keihard en veel te kort