Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

DigiD

Gestart door Bjorna145, woensdag 1 november 2023, 07:34:51

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Toen de helpdesk maar gebeld.
Daar weet men van toeten noch blazen... alles nogmaals geprobeerd wat ik al eerder geprobeerd had.
Tenslotte gevraagd of de SIM card in een andere telefoon stoppen nog een goed idee zou kunnen zijn.
Volgens de helpdesk mevrouw was het de moeite van het proberen waard, maar ze was helaas niet technisch....
Na een paar weken nog eens wat geklooid, ik kan echt niet meer reproduceren wat ik allemaal geprobeerd heb.
Resultaat DigID werkt, ik kan op de pc een website kiezen en de koppelcode genereren in de DigID app op de smartphone. Er wordt niet gevraagd om sms codes ?!!??
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Bjorna145

Beste Antonio, het lukte mij ook niet om in te loggen op mijn SHELL pensioen totdat ik de waarschuwing zag op de SHELL website, je moet een up to date Browser hebben.
Dus mijn browser geupdate en het spel werkte, ik heb ingelogd met gebruikersnaam en wachtwoord en een sproken SMS.
Dit is de waarschuwing van het SHELL pensioen

Problemen met inloggen?
We raden aan om de nieuwste Microsoft Edge- of Google Chrome-browser te gebruiken.

Browsercompatibiliteit
Hieronder staan de browsers die wij aanraden voor een goed werkende portaal.

Wij vinden het belangrijk dat alle informatie op onze website voor iedereen duidelijk is en dat alles werkt. Onze websites zijn ontwikkeld met moderne technologieën en werken het beste met de nieuwste besturingssystemen en browsers. Zorg er altijd voor dat de nieuwste versies zijn geïnstalleerd!

Voor desktop en laptop Browsers
De nieuwste versies van deze browsers worden actief ondersteund:

Google Chrome
Mozilla Firefox
Microsoft Edge
Apple Safari
Besturingssystemen
Deze besturingssystemen worden actief ondersteund:

Microsoft Windows 10
Apple MacOS
Linux Ubuntu LTS versies
Voor smartphone en tablet Browsers
Onderstaande browsers worden actief ondersteund en geven het beste resultaat voor de website.

Apple
Safari of Chrome.
Android
Android Webview of Chrome.
Besturingssystemen
Deze besturingssystemen worden actief ondersteund en geven het beste resultaat voor de website:

Apple iOS 11 en hoger - dit komt neer op de iPhone SE en nieuwere modellen.
Android vanaf 6 en hoger.
Cookies Privacy statement Disclaimer

succes

Johan