Bankrekening openen in Nederland vanuit de Filippijnen

Gestart door Bjorna145, vrijdag 6 januari 2023, 23:51:22

Vorige topic - Volgende topic

maastricht

Ik heb net van mijn Wise account, en dan de Euro rekening bij Wise, 3 euro overgemaakt naar naar ING bank. Zijn geen kosten aan verbonden en binnen enkele seconden stond het op mijn ING bankrekening.
Dus dat kan wel.

Je moet dus wel een IBAN nummer aanmaken wij Wise en krijg je een Belgische IBAN bankrekeningsnummer.

Misschien is dit nog een oplossing,

Je kunt je Wise-rekening uiteraard wel blijven gebruiken voor reguliere SEPA-overboekingen naar rekeningen die wel Wero gebruiken, maar je kunt niet profiteren van de specifieke Wero-functies zoals betalen via een mobiel nummer of QR-code binnen het Wero-netwerk.

Bjorna145

Dan heb jij waarschijnijk nog een (woon) adres (Fictief) in Nederland als jij nog een ING rekening hebt of zit alles op het adres in de Filipijnen?
Ik heb toch de voorkeur voor een bank die in de Werolijst staat.
Bij KBC in belgie voldoe ik bijna aan alle voorwaarden ik ben alleen geen Belg en die bank zit in de wero lijst.
Maar ik ga morgen eerst eens met een hoop Nederlandse banken aan de slag.
De ASN bank heb ik al geprobeert maar nul op rekest.

m.vr.gr.

Johan

maastricht

De ING bank had ik al mijn levenslang. Die mocht ik behouden naar wat vragenlijsten. De ASN bank heb ik aangevraagd toen ik in de Filipijnen woonde.

Heb wel een elektronische postbus bij https://www.pripost.eu/en/  met een adres in Zutphen.

Het is jammer dat de ASN jouw niet accepteert.

Heb geen bezittingen met in Nederland.

Je kan in ieder geval geld overmaken naar familie lid in Nederland of Belgiƫ via Wise als je een IBAN nummer bij Wise aanmaakt. Die kan dan wat kopen voor jouw.