Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Peso rekening openen

Gestart door Pinocchio, woensdag 7 juni 2023, 12:01:16

Vorige topic - Volgende topic

kristof19

Citaat van: koy op woensdag  7 juni 2023, 15:07:51Ik heb persoonlijk een app die ik betalend heb aangekocht "Converter" en daar kan je heel juist de actuele koers van munten zien. Als de EU/PHP verhoudig gunstig is dan wissel ik en Wise hanteert bijna dezelfde koers op enkel centiemen na.


Wie betaald er nu in godsnaam voor zoiets? :ikkeniebegrijp:

Is net hetzelfde als betalen voor een calculator app :jajaja:
:crazy:

Het is natuurlijk uw geld dat je over de balk gooit maar ik doe dat liever GRATIS  :jajaja: met google :happy:

koy

Vele van d
Citaat van: kristof19 op vrijdag  9 juni 2023, 03:25:45
Citaat van: koy op woensdag  7 juni 2023, 15:07:51Ik heb persoonlijk een app die ik betalend heb aangekocht "Converter" en daar kan je heel juist de actuele koers van munten zien. Als de EU/PHP verhoudig gunstig is dan wissel ik en Wise hanteert bijna dezelfde koers op enkel centiemen na.


Wie betaald er nu in godsnaam voor zoiets? :ikkeniebegrijp:

Is net hetzelfde als betalen voor een calculator app :jajaja:
:crazy:

Het is natuurlijk uw geld dat je over de balk gooit maar ik doe dat liever GRATIS  :jajaja: met google :happy:


Veel van die apps zijn continue gestoord door reclame en spyware en je kan die converter ook gratis gebruiken maar voor 3,49€ per jaar heb je die zeer goede app zonder reclame. Nu, waarom hecht ik daar zoveel belang aan, dat is omdat ik via Wise het juiste moment kies om bv 1000€ om te wisselen naar PHP en daarmee heb ik al heel veel geld gewonnen (door op het juiste moment te wisselen).

Ik zal bv nooit betalen voor Youtube zonder reclame omdat me dat niets opbrengt, maar deze app nu wel. Hij is wel opgeslagen dit jaar naar 5,49 €/j denk ik. De app heeft ook zeer hoge tevredenheid score 4,7/5 en de omzetkoersen zijn zeer accuraat dat je er zelfs aan trading mee zou kunnen doen.

Nog iets ik rook niet maar ik denk dat één pakje sigaretten al meer kost... maar ik bekritiseer daarom nog niet de roker - iedereen doet met zijn geld wat hij wil zelfs al verkloot hij daarmee zijn gezondheid en kost het aan de maatschappij heel veel gezondheidsgeld.

grtzz koy


leven en laten leven...

maastricht

Ja ik heb ook een app als deze waar ik voor betaal, je wordt anders gek van de reclame.

kristof19

Ik heb daar geen app met reclame voor nodig. :neeneenee:

https://www.google.com/finance/quote/EUR-PHP

En inderdaad: Iedereen doet met zijn geld wat hij wil :thumb:

Toppie :floet:


Luke

werkt de xe.com app niet? Geeft elke munuut de huidige middenkoers aan...
xe.com

kristof19

Citaat van: koy op vrijdag  9 juni 2023, 05:43:54Vele van d
Citaat van: kristof19 op vrijdag  9 juni 2023, 03:25:45
Citaat van: koy op woensdag  7 juni 2023, 15:07:51Ik heb persoonlijk een app die ik betalend heb aangekocht "Converter" en daar kan je heel juist de actuele koers van munten zien. Als de EU/PHP verhoudig gunstig is dan wissel ik en Wise hanteert bijna dezelfde koers op enkel centiemen na.


Wie betaald er nu in godsnaam voor zoiets? :ikkeniebegrijp:

Is net hetzelfde als betalen voor een calculator app :jajaja:
:crazy:

Het is natuurlijk uw geld dat je over de balk gooit maar ik doe dat liever GRATIS  :jajaja: met google :happy:


Nu, waarom hecht ik daar zoveel belang aan, dat is omdat ik via Wise het juiste moment kies om bv 1000€ om te wisselen naar PHP en daarmee heb ik al heel veel geld gewonnen (door op het juiste moment te wisselen).




Is natuurlijk natte vingerwerk om te bepalen of de koers op een bepaald moment gunstig is. U hebt geen glazen bol om te weten of de euro-peso koers in waarde zal stijgen of dalen in de komende periode. :neeneenee:
En uw betaalde app zal u daarbij ook niet helpen :neeneenee:
Iedereen maakt voor zichzelf uit wat voor hem een gunstige pesokoers is.
Voor mij was dat 61 pesos :happy: enkele weken geleden en heb dan ook een heleboel gewisseld voor de aankoop van een nieuw huisje.

En hoe heb ik een boel geld bespaart? Niet door op het juiste moment (minuut) de aankoop te doen met mijn kosteloze converter want zoals gezegd kan ik niet in de toekomst kijken MAAR wel door Wise en Xe.com voortdurend te vergelijken met elkaar en dan de overschrijving bij de beste te doen  :jajaja:

Ik zou dus m.a.w. NIET weten hoe je met een betaalde app uw voordeel kunt doen en dan al ZEKER NIET als je enkel met Wise wisselt  :denk:

 :jajaja:

koy

Ja Christof we weten allemaal dat jij veel slimmer bent als de rest...

 :denk:
leven en laten leven...

kristof19

Citaat van: koy op vrijdag  9 juni 2023, 12:02:17Ja Christof we weten allemaal dat jij veel slimmer bent als de rest...

 :denk:

Dat ben ik zeker niet maar in deze kwestie in elk geval wel  :jajaja:  :thumb: En het is goedkoper
 :happy2:

Bjorna145

Ik laat mijn pensioenen automatisch overmaken naar de Metrobank en krijg altijd de BUYING - TT/EB koers.
https://www.metrobank.com.ph/articles/forex

m.vr.gr.


Johan

Pinocchio

Citaat van: Pinocchio op woensdag  7 juni 2023, 12:01:16Als je een (gratis) Revolut kaart hebt kan je er ook een peso rekening openen en geld storten op een ogenblik dat het je best past of wanneer de wisselkoers het gunstigst is.
De Euro/Peso koers evolueert weer gunstig.
Zonet mijn Peso rekening aangevuld aan een wisselkoers van 60,77 pesos/Euro(netto)

Wellicht zitten we de komende dagen met een goede wisselkoers, ik heb dan wel geen betaalde wissel-app :daag: maar er zijn 2 factoren die de koers (voor ons) gunstig kunnen beinvloeden.
In China heeft men beslist om de rentetarieven te verlagen en in Europa is zonet beslist om de rente te verhogen met 0,25%
We zullen zien wat dit geeft als resultaat.