Geen DisneyPlus en Youtube op Sony Android smart tv ?

Gestart door Antonio, woensdag 20 december 2023, 11:18:37

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: Antonio op vrijdag 22 december 2023, 09:30:37
Citaat van: tjenn op donderdag 21 december 2023, 08:46:42Chromecast google tv en ook firestick is perfect om van een oude tv een smart te maken en is zeker niet duur. Gebruik het al verschillende jaren  :thumb:
Fire stick zou ik kunnen proberen.
Google chromecast heb ik al, maar de 2 smartphones en de 2 tablets ( of de tv ?) ondersteunen dat niet. Nergens een menu te vinden met mirroring.
Citaat van: tjenn op zaterdag 23 december 2023, 07:41:45
Citaat van: Antonio op vrijdag 22 december 2023, 09:30:37
Citaat van: tjenn op donderdag 21 december 2023, 08:46:42Chromecast google tv en ook firestick is perfect om van een oude tv een smart te maken en is zeker niet duur. Gebruik het al verschillende jaren  :thumb:
Fire stick zou ik kunnen proberen.
Google chromecast heb ik al, maar de 2 smartphones en de 2 tablets ( of de tv ?) ondersteunen dat niet. Nergens een menu te vinden met mirroring.
Ik bedoel wel de Google Chromecast Google tv die met de afstand bediening. Gebruik hem hier in de Filipijnen werkt prima iets makkelijker om Apps te installeren tegenover de Firestick maar beide werken prima hier volg elke dag VtmGo en VrtMax het nieuws en andere programma's en voor Nederland zijn er zeker meerdere streaming Apps beschikbaar. Ik zou de Chrome Google tv nemen omdat het makkelijker is om de Apps te installeren tegenover de Firestick. Ik heb de HD versie wel goedkoper dan 4K maar bijna geen verschil.


tjenn


innka3


Antonio

Citaat van: Antonio op vrijdag 22 december 2023, 09:30:37Fire stick zou ik kunnen proberen.
Google chromecast heb ik al, maar de 2 smartphones en de 2 tablets ( of de tv ?) ondersteunen dat niet. Nergens een menu te vinden met mirroring.

Nu lukt het me wel om vanaf een telefoon te casten naar de tv (na reset van het chromecastje).
Dus Youtube nu ook op groot scherm !

Maar Disney niks noppes nada, alleen op een tablet.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

innka3

ik kan op mijn pc sinds update naar microsoft EDGE iptv niet meer laden . nu zegt iptv dat ik een andere browser moet gebruiken omdat EDGE niet alles support   :confused2: .wel iptv op de tv en telefone en ipad . :denk: