Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cash

Gestart door Pinocchio, donderdag 29 augustus 2024, 02:30:05

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Wisselkoers alweer wat beter.
63,58 pesos voor 1 Euro (XE) 63,334 voor wie geld wisseld via Revolut kaart.

Pinocchio

Nu het er sterk op lijkt dat Trump de volgende Amerikaanse President wordt schieten de markten in een kramp.
Euro 1,7% onderuit (tegenover de US $) en Bitcoin 7 % omhoog.
Dat heeft ook gevolgen voor de Euro/Peso koers, van 63,98 Pesos naar 63,12 Pesos voor een Euro op enkele uren tijd.
Wordt vervolgd...

Pinocchio

Citaat van: Pinocchio op woensdag  4 september 2024, 07:01:11De laatste keer dat ik bij Optimum geld heb gewisseld is intussen minstens 15 jaar geleden. De reden dat ik er niet meer ben terug gegaan is omdat ze (toen) geen display hebben/hadden met de wisselkoers van het ogenblik.

Vanmorgen nog wat Euro's gewisseld bij Optimum. Ik kreeg 2,25 pesos minder dan de XE middenkoers, kan je dus niet echt een goede wisselkoers noemen.
Maandag ben ik in Manila, eens kijken hoeveel ze geven bij de moneychangers in NAIA3.

koy

vandaag via Wise beetje euro's overgezet naar de ph account wise
1 EUR = 62.37929 PHP

alles boven de 60 is ok voor mij maar hoe meer hoe beter of course

koy
leven en laten leven...

Pinocchio

Citaat van: Pinocchio op dinsdag 11 maart 2025, 01:50:01Vanmorgen nog wat Euro's gewisseld bij Optimum. Ik kreeg 2,25 pesos minder dan de XE middenkoers, kan je dus niet echt een goede wisselkoers noemen.
Maandag ben ik in Manila, eens kijken hoeveel ze geven bij de moneychangers in NAIA3.
Zonet aangekomen in NAIA 3 en (vandaag zondag) was de wisselkoers bij BDO 61,15 Pesos voor 1 Euro, dat is dus 1,20 Pesos onder de XE koers van het ogenblik en dat op een zondag is een goeie koers.
Kijken hoeveel ze morgen geven.

Pinocchio

Wisselkoers  bij BDO in NAIA 3: 61,22 pesos voor 1 Euro.
XE middenkoers op dat ogenblik 62,28.
Een verschil dus van 1,06 pesos, lijkt mij zeer redelijk.
Je hebt wel veel geduld nodig, er zijn klanten die 10 en meer transacties tegelijk uitvoeren en dat duurt al vlug 15 minuten.

Bjorna145

Metrobank 61,79 met de kosten er af kwam ik 61.08 uit.