Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto te koop

Gestart door Pinocchio, donderdag 5 december 2024, 00:58:40

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Ja, een tweede hands voertuig kopen in the :smiley-philippines: blijft een avontuur. Was op zoek naar een tweedehands Yahama Nmax, daar stond er eentje op FB, 75000 peso 2019 bouwjaar als nieuw . Even gebeld , alles in orde , geen problemen. 'n Uur later staat ie aan mijn deur. Registratie 2 jaar vervallen  :jajaja: , de centerstand is weg , die staat net onder de motor ,  :jajaja: Motor krom getrokken. CR en OR gekeken , stond nog op naam van eerste eigenaar. Bouwjaar 2016 ipv 2019. Dus dat werd niets. Heb het gevoel dat liegen en bedriegen hier de nationale sport is.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Bjorna145

Ja je moet soms lang zoeken voor dat je wat vind voor de prijs die je in gedachte hebt.
Ik hab een paar jaar terug een Honda City gekocht voor 160000php maar voor dat we een goede auto vonden voor die prijs zijn we wel wat auto's wezen bekijken de een zo rot als een mispel in de kofferruimte de ander kwam de koelvloeistof gewoon onder auto uitlopen etc. en dan zonder schaamte prijzen vragen die nergens op slaan.
Met de City hebben we wel wat pech gehad een boom op de vooruit iemand van achter op de auto ingereden dus dat kost je geld.
Ik heb intuseen wel de accu moeten vernieuwen en heb de schokbrekers vervangen waren tijdens de keuring in 2023 slecht.
Maar ja ik doe het allemaal zef en dan valt het wel mee.

succes met je zoektocht

m.vr.gr.

Johan