Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

En het gezaag bleef maar duren !

Gestart door diky dik, donderdag 6 november 2025, 14:05:57

Vorige topic - Volgende topic

diky dik

Na een periode van enkele jaren  dat mijn vrouw het gezaag moest aanhoren over  de twee nogal redelijke grote huizen waar de familie gratis in woonde , en een stuk grond op de Filipijnen  waar mijn vrouw hier in Belgie heeft voor gewerkt heeft ze beslist twee jaar geleden  alles te verkopen. En nu komt de aap uit de mouw . De zusters en broers waren aan het zagen achter hun deel waar ze  volgens hun zeggen recht op hebben. Mijn vrouw heeft gebroken met de familie  en het geld is allemaal terug in Belgie . :benweg: Ze krijgen niks meer !

Bjorna145

Goed bekeken. familie denkt altijd dat ze ergens recht op hebben, zeker als ze zien dat er rijkdom is bij broers of zusters.
Want die vinden hunzelf zo zielig.
En als je ooit terug gaat naar de Filippijnen ga in een andere streek wonen als de familie.
Als je jezelf niet hard opsteld proberen ze je arm te schooien.
Want hun vinden dat jij het niet beter hoeft te hebben dan hun ze kijken niet van wat jij er voor gedaan hebt dat telt niet bij hun.
Ik heb ook een schoonzus die denkt dat ze met nu al met pensioen kan (38jaar) omdat ik ook met pensieon ben.
Mijn vrouw heeft haar eens goed uigelegd wat ik er heb voor moeten doen sindsdien is het vrij stil en ze is pissig dat ze nog steeds moet werken voor haar centen.
Jalauzie is heel erg bij Filippinos.

m.vr.gr.

Johan