Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mini bar in The Heritage Hotel

Gestart door Kalbo, donderdag 19 maart 2026, 10:08:07

Vorige topic - Volgende topic

Kalbo

Juist teruggekomen van onze jaarlijkse Visa-Run, deze keer naar Taipei. Ingechecked in The Heritage Hotel in Pasay.
Even douchen, schone kleren aan, op bed liggen en dan...... even een biertje pakken uit de altijd goedgevulde mini bar. Jaja, dat had je gedacht vriend: Voor mijn GEMAK hebben ze nu de mini bar leeg gelaten. Jawel,  voor MIJN gemak, hahaha.

Kalbo

Fotootje plaatsen lukt niet, nog maar eens proberen dan:

Bulldozer

Dat is zeker gemakkelijk. Zo past er meer goedkoop supermarkt bier in de koelkast. Je gaat dat dure minibar bier toch niet drinken? Of zijn wij de enige die na het inchecken bij een hotel naar de supermarkt gaan om goedkoop water, bier en snacks in te slaan?

O.B.Bommel

Citaat van: Bulldozer op zaterdag 21 maart 2026, 08:42:04Dat is zeker gemakkelijk. Zo past er meer goedkoop supermarkt bier in de koelkast. Je gaat dat dure minibar bier toch niet drinken? Of zijn wij de enige die na het inchecken bij een hotel naar de supermarkt gaan om goedkoop water, bier en snacks in te slaan?
Nee hoor zo doe ik het ook. Dus als je het zo leest is het voor mijn convenience. Maar of dat zo bedoeld is?
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Kalbo

Ik had er een foto van genomen, maar ik krijg die niet meer geplaatst op dit forum. Vroeger ging dat zonder problemen. Ik heb de Moderator gevraagd naar een oplossing maar ik kreeg geen antwoord.

Dit is letterlijke tekst op de mini-bar:
"Your Mini-bar is kept empty for your convenience, Please refer to our Menu or Dial ext.1 for your food or beverages order. Thank you"

Admin

Citaat van: Kalbo op maandag 30 maart 2026, 08:32:29Ik had er een foto van genomen, maar ik krijg die niet meer geplaatst op dit forum. Vroeger ging dat zonder problemen. Ik heb de Moderator gevraagd naar een oplossing maar ik kreeg geen antwoord.

Dit is letterlijke tekst op de mini-bar:
"Your Mini-bar is kept empty for your convenience, Please refer to our Menu or Dial ext.1 for your food or beverages order. Thank you"

• :confused2:  Ik lees je eerste bericht met foto. Dan lees ik je tweede bericht (met foto) waarin je klaagt dat er geen foto is in het eerste. En nu een derde bericht waarin je klaagt dat er geen foto's in de vorige berichten verschijnen.
  • Als er zich een probleem voordoet, contacteer je best mij. De moderatoraccounts zijn niet (zo) actief meer.

Ik post even de foto weer. Als je geen van de 3 kan zien, probeer eens dit topic op je telefoon, laptop of PC te bekijken. Of een andere browser. Het probleem is aan jouw kant, hoor.

Hallo gast. :welcome:

Kalbo

OK, Het probleem was aan mijn kant. Ik moest de VPN aanzetten en toen werkte het wel. (Als ik vervolgens de VPN weer uitzet werkt het nog steeds (???) Dank voor je help!

Dan nog even dit: "Als er zich een probleem voordoet, contacteer je best mij. De moderatoraccounts zijn niet (zo) actief meer."

Ik weet niet wie "mij" is want je schrijft onder je Admin account.

Admin

Citaat van: Kalbo op dinsdag 31 maart 2026, 07:48:47Ik weet niet wie "mij" is want je schrijft onder je Admin account.

:ikkeniebegrijp: Bv. een bericht aan "Admin" sturen.
Hallo gast. :welcome: