Hoe bellen jullie naar Nederland Belgie

Gestart door Bjorna145, woensdag 29 april 2026, 10:24:40

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Vroeger gebruikte ik skype maar dat is niet meer.
Wat gebruiken jullie medeleden om naar Nederland/Belgie te bellen.
Ik doe het nu met PLDT maar deze is 42$cent per minuut.
Alternatief voor Skype??????

b.v.d.

Johan

jack

ik gebruik ;Viber "out",  werkt net als skype
groet Jack

Bulldozer


maastricht

Wanneer je naar instanties belt, belastingdienst, pensioenfonds etc, kan je dit gebruiken.

https://www.discountcalling.com/dashboard

De oude betamax provider, die heeft meerdere website. Voor Nederland gebruik ik discountcalling.

Hier een vergelijk,

https://voip-comparison.com/betamax

Voor bellen heb ik een app op mijn Windows pc/mobile, Zoiper, https://www.zoiper.com/ waar je dan de gegevens kunt invoeren van de gekozen betamax provider.




Bjorna145

Bedankkt ik heb het nodig om naar Nat Ned te bellen dus https://www.discountcalling.com/dashboard lijkt mij de oplossing.
Whatsapp en messenger daar lukt het niet mee
Vober out heb iknog niet geprobeert.

Johan

Antonio

ik heb Yolla geinstalleerd. werkt simpel en is "goedkoop". Hoewel ik geen prijs vergelijking heb gedaan
Beter een muisarm dan een apestaartje...

maastricht

Ja lijkt goed, kan ook sms'en. Is wat duurder dan mijn oplossing, maar dit is heel simpel. Je gebruikt het toch alleen maar voor instanties in Nederland.

franil

Heb ooit een abonnement afgesloten bij voipblast.com
 Bel nu vanuit de Filippijnen onbeperkt voor 2 Euro per maand naar Nederland. Naar bedrijven, overheid, familie en wie je maar wilt bellen.
Vroeger was ik een stuk jonger........