Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wanneer definitieve aanslag

Gestart door Bjorna145, woensdag 9 september 2026, 00:08:11

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Ik heb 4 Septemeber mijn aangifte voor 2025 gedaan en daar kwam als vorlopige prognose een aanslag uit van 174 EURo.
Wanneer wordt  dit bedrag definitief? Kan ik dit ook volgen op de website van de Belgiesche belastingdienst myminfin?

alvast bedankt

m.vr.gr.

Johan.

Luke

Citaat van: Bjorna145 op woensdag  9 september 2026, 00:08:11Ik heb 4 Septemeber mijn aangifte voor 2025 gedaan en daar kwam als vorlopige prognose een aanslag uit van 174 EURo.
Wanneer wordt  dit bedrag definitief? Kan ik dit ook volgen op de website van de Belgiesche belastingdienst myminfin?

alvast bedankt

m.vr.gr.

Johan.

Juist ook mijn aangifte ingestuurd. toevallig ook 173 Eur te betalen ergens in de eeste 3-4 maanden van 2027 bij ontvangst van het aanslagbiljet.
Ik ontvangen alle briefwisseling online in mijn e-box, de digitale brievenbus van de administratie.
Per (phil)post? good luck!

opinie

Citaat van: Bjorna145 op woensdag  9 september 2026, 00:08:11Kan ik dit ook volgen op de website van de Belgiesche belastingdienst myminfin?

Ja. Als je nu inlogt, zie de melding dat je aangifte wordt verwerkt. Dat betekent op zich ... niets. Het is de standaardmelding dat ze de aangifte binnen hebben en er nog geen definitief besluit is. Je aangifte is van "electronisch stof vangen op de server" tot "de BBI pluist elk cijfer uit".

Voor de  :nederlandsevlag: leden: BBI is in  :belgiesmiley:  wat FIOD in  :nederlandsevlag: is.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus