Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cebu met Ethihad en Pal.

Gestart door Rich, donderdag 4 maart 2010, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Jongske

Als je via Manila naar Cebu wil moet je sowieso altijd terug inchekken
Ik heb vandaag juist geboekt bij Pal en Etihad vlucht op 27/4 van Cebu naar brussel totale prijs business class met limoservice ong 1800 Eu voor 2 personen (one way)
Was de beste prijs die ik kon vinden

:vl:Jongske

Luc

Bij PAL heb je :

EconoLight (Tickets are non-refundable/Non-rebookable/Non-reroutable/Non-upgradeable/Not combinable)

Economy  Fiesta (refunds, rebooking, rerouting and no shows penalties apply)

Business Restricted

Business Unrestricted
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Citaat van: Jongske op vrijdag  5 maart 2010, 09:07:37
Als je via Manila naar Cebu wil moet je sowieso altijd terug inchekken


Ja, weet ik wel, maar ik bedoel. Ik ben gewend via Hongkong te vliegen vanaf Brussel of Schiphol. Koffers afgeven en in Cebu van de band.
Rich de Nederbelg.

xav

als je vrouwtje manila nog nooit gezien heeft, dan blij je daar toch voor een dag of 2 :) ... dan heeft ze weer iets om haar vriendinnen te vertellen wanneer ze thuis is...

en Rich... je zegt dat je nog niet zeker bent dat je terug gaat in augustus... ben je dan wel heel eerlijk met jezelf  :happy2: ... weten we toch dat als je de prijzen al aan het checken bent, dat het er toch zal van komen  :biggrinn:

met die 740 euro heb je toch een mooie deal volgens mij... boeken zou ik zeggen... want morgen is die deal waarschijnlijk al terug weg...

stef boss

ik heb een ticket gekocht op flight.de vanaf parijs naar manilla 540 euro met saoudi arabian airways wel met tussen stop trein tgv belgie parijs kost ongeer  120 euro periode juli augustus

Baliw-katok

Citaat van: stef boss op maandag  8 maart 2010, 23:46:55
ik heb een ticket gekocht op flight.de vanaf parijs naar manilla 540 euro met saoudi arabian airways wel met tussen stop trein tgv belgie parijs kost ongeer  120 euro periode juli augustus

Iemand hier al ervaring met Saoudi Arabian Airways ? 

vvjoris

Ik hoop in september terug naar Cebu te gaan. Er is enorm veel op de markt om te vliegen. Ik zou graag met Singapore Airlines gaan omdat ik dan eens met een A380 kan vliegen. Het komt wel wat duurder uit; 1191 euro, toch een stuk eer dan met Etihad waarmee je altijd langs Manilla moet en met dat goedkope tarief heb je altijd lange wachttijden...
Ik zou ook graag mijn vriendin laten meekomen - als de papierwinkel in orde geraakt - maar als je dat wil boeken via Singapore Airlines gaat dat niet, ze re-directen je naar Silkair en daar kan je niet boeken van CEB naar BRU. Raar want via Joker gaat dat wel maar dat geeft dan weer een ander probleem want die geeft enkel A380-vluchten via LHR, wat betekent dat ze een extra visum zou moeten hebben voor UK, dus nog meer papierwinkel. Weet iemand hoe je best boekt voor CEB-BRU-CEB?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Hoe je best boekt ? Hangt er vanaf wat je wilt of niet. Ik bedoel hiermee lange wachttijden, tussenlandingen enz.

Ik ga altijd met Cathay Pacific zoals je kon lezen, en het is niet zo dat er ALTIJD lange wachttijden zijn bij goedkope vluchten. Soms kan een dag later of vroeger vertrekken veel uitmaken voor wat betreft wachttijden, en de prijs is dikwijls hetzelfde.

Malaysian airlines is ook goed, maar dan heb je van Kuala Lumpur naar Cebu dikwijls een tussenlanding in Kota kinabalu, maar ook niet altijd.

Ik overweeg de volgende keer als ik ga ook Ethiad, omdat veel leden hier daar erg tevreden over zijn.
Rich de Nederbelg.

Jongske

 wat betekent dat ze een extra visum zou moeten hebben voor UK, dus nog meer papierwinkel.


Hoezo,in transit heb je geen visum nodig,je kan de luchthaven niet uit maar dat hoeft toch niet

Jongske  :smiley-philippines: :vl:

Mawibata

Citaat van: Jongske op donderdag  1 april 2010, 10:41:19


Hoezo,in transit heb je geen visum nodig,je kan de luchthaven niet uit maar dat hoeft toch niet


Jongske  :smiley-philippines: :vl:

Als ze daar moeten overnachten ook niet ?

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.