Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Een landgenoot werd bestolen.

Gestart door Rich, zondag 7 maart 2010, 01:39:52

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: boomerang op zondag  7 maart 2010, 02:43:26
Citaat van: Rich op zondag  7 maart 2010, 01:39:52

Beetje vreemd verhaal, want hoe kan zij geld pinnen met zijn Maestro card. Heeft hij deze dan incl. pincode bij haar achtergelaten?

Geld werd er afgehaald terwijl hij sliep. Zij kende de code ondertussen, en geld werd  afgehaald in verschillende keren.
Rich de Nederbelg.

opinie

Ik heb het ook gelezen. Die persoon is hier ook lid, heb ik gemerkt.
Het is inderdaad een dure les maar beter nu dan later.

Hij hoopt via een raadsman klacht tegen haar te kunnen indienen maar dat lijkt me maar zo en zo.
Wil de rechter de klager horen dan moet ie naar Manila vliegen. (niet gratis)
Het is woord tegen woord dus verwacht ik daar geen resultaat van.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Citaat van: opinie op zondag  7 maart 2010, 20:46:53
Ik heb het ook gelezen. Die persoon is hier ook lid, heb ik gemerkt.
Het is inderdaad een dure les maar beter nu dan later.

Hij hoopt via een raadsman klacht tegen haar te kunnen indienen maar dat lijkt me maar zo en zo.
Wil de rechter de klager horen dan moet ie naar Manila vliegen. (niet gratis)
Het is woord tegen woord dus verwacht ik daar geen resultaat van.

Nou, woord tegen woord? Hij heeft haar mail toch waarin ze toegeeft?

Dan is het toch wel duidelijk dacht ik zo.
Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

spijtige zaak, maar bewijs of geen bewijs, haar (zijn) geld is toch al lang foetsie, dus zelfs al krijgt hij gelijk via de rechtbank zijn geld krijgt hij waarschijnlijk (lees : zeker) nooit meer terug, of het moest zijn dat ze ergens eigendom bezit (en zelfs dan nog)


klootzakken (voorheen Jens)

en wat te bedenken wat zo,n rechtzaak kost , op onvermogen kennen ze daar zeker niet , en het kost gewis meer dan die 800â,¬.

goede raad vergeet de zaak. volgede keer beter opletten .

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: collins op zondag  7 maart 2010, 09:22:37
beste

ik ben hier ook al een tijdje op deze forum en heb al heel veel info verkregen hierdoor
waarvoor dank aan alle leden hier .
mijn vraag is :regelmatig zit ik op de chat asian date en ja ergens mischien voor een
latere relatie...........telkens na een paar dagen draait het om geld.heeft daar iemand
al slechte ervaringen mee,?
grtz collins

ha die collins, :welcome: hier.

tsja armoede maakt vindingrijk, het is helaas een lucrative hobby , 80% van de dames klopt regelmatig geld los bij de kano,s [putie]
en zolang deze witkoppen geld sturen gaan ze er gewoon mee door .
ze verzinnen de gekste dingen om aan geld te komen. ze schuwen daar niet bij om te vertellen dat moeder of vader is overleden .
geen geld voor eten, of het kind is ziek.  ze beloven je hemel op aarde om aan de poen te komen.

trap hier niet in.
maar er zijn ook genoeg die het wel goed met je voor hebben , hier zul je toch even een afweging moeten maken. doorgaans vraagt een meisje die het goed bedoeld niet om geld , alhoewel ze het wel kunnen gebruiken doen ze dit niet .

als je iets langer met ze omgaat kom je er vanzelf wel achter.
veel succes .

jens......

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.