Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

XZOOM coupons

Gestart door g, woensdag 17 maart 2010, 09:02:53

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Ik wilde vandaag wat geld overmaken naar de Filippijnen en normaal gebruik ik Xoom, maar heb hier eerder gelezen  dat je nu een US bankcard moet hebben en dat ondervond ik nu ook.

Ik probeerde moneytrans maar zag dat je eerst moet bellen. klopt dat? Of kan ik gewoon online een betaling doen.

Het gemak bij Xoom vond ik wel, dat zij het geld gewoon kon oppikken bij bijvoorbeeld L'Huiller. Kan dat ook met Moneytrans?

Graag advies, en alvast bedankt.

Rich
Rich de Nederbelg.

rudy1962

Moneytrans vind je in bepaalde shops, kijk eens op www.moneytrans.be

Online geld overmaken gaat niet

Het bedrag wordt overgeschreven op een bankrekening of ten huize uitbetaald

Kosten bedragen â,¬ 5

ladgar

Bij Moneytrans kan ook de uitbetaling gebeuren :"af te halen in eender welk kantoor van M L'huiller".
Voor online te werken dient u eerst geregistreerd te zijn bij hun 'Home Transfer'.
U kunt via telefoon of email   ht@moneytrans.be  de nodige documenten aanvragen.
Nadat u die ingevuld hebt en teruggemaild , zullen ze u een mail sturen met bevestiging en van dan af
kunt u geld sturen naar de filippijnen door geld te storten op hun bankrekening.


callebaut

#43
Citaat van: Rich
Graag advies, en alvast bedankt.

Rich





@ Rich ... In het verleden heb ik PayPal gebruikt ..... kan rechtstreeks op de rekening geschreven worden  of afgehaald worden in bijna iedere bank .
tussen haakjes .... heb je mijn bericht niet ontvangen .....?

Ron

Rich

Hey Ron,

Ja, paypal, maar volgens de informatie die ik nu heb zou je momenteel enkel kunnen overmaken met een US bankcard net zoals met Xoom. Die gaan dus een hoop klanten verliezen als je het mij vraagt. Heb zojuist een account aangemaakt bij Westen union, en is OK.

Ja, ik heb je bericht ontvangen, bedankt.  Ik was van plan je morgen of overmorgen een bericht terug te sturen.

Heb het enorm druk hier.  Ben gestart om vanalles te verkopen hier, en dat is héél wat, en lukt aardig momenteel.

Nou, ondertussen wens ik je goodluck daar. Ik bel je vrijdag effe.

Groeten, Rich  :daag:





Rich de Nederbelg.

Rich

Ook Rudy en Ladgar, bedankt voor de info.  :thumb:

Groeten, Rich
Rich de Nederbelg.

opinie

Citaat van: Rich op woensdag 14 april 2010, 21:05:16
Ja, paypal, maar volgens de informatie die ik nu heb zou je momenteel enkel kunnen overmaken met een US bankcard net zoals met Xoom.

:ikkeniebegrijp: We hebben voor de webwinkel een PayPal-rekening zonder een kredietkaart. Ze doen wel een verificatie van de bankrekening.
Door met geld van de bankrekening de PayPal-rekening op te laden kan je dan geld naar elke PayPal-rekening via het e-mailadres.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Mawibata



Citaat van: rudy1962 op woensdag 14 april 2010, 19:00:04


Online geld overmaken gaat niet




Citaat van: ladgar op woensdag 14 april 2010, 19:39:11

Voor online te werken dient u eerst geregistreerd te zijn bij hun 'Home Transfer'.




Wel of niet  :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

ladgar

Het is eigenlijk geen "online overmaken" , u dient echter niet naar een kantoor te gaan , en kunt het storten op hun bankrekening. Als u zelf stort met een rekening van Fortis , Dexia of ING hebben ze het geld direct en gebeurt de overmaking naar de Filippijnen erg snel.

Rich

Citaat van: Mawibata op donderdag 15 april 2010, 07:15:46


Wel of niet  :ikkeniebegrijp:

Bij Moneytrans moet je inderdaad eerst registreren en de nodige documenten aanvragen, maar dat duurde me te lang, maar online gaat dus wel degelijk.


Ik heb het snel kunnen oplossen door te registreren bij Western-Union en betaling gedaan met mijn Visa kaart. (gisteren)

Deze morgen moest ik bellen naar Western-Union, en hadden ze mijn paspoortnummer nodig en wat vragen of de gegevens klopte, en alles was in orde.

Transactie OK, en het geld kan vandaag worden afgehaald in Cebu.

-Enige nadeel in vergelijking met Xoom is wel, dat het geld enkel kan afgehaald worden bij east-west bank Cebu.
-Bij Xoom waren er meer mogelijkheden, zoals ondermeer bij L Huiler en Banco D'Oro in Lapulapu, en nog andere.

Kosten bij Western-Union : 15.50 euro ..........Duur :negatief: voor een bedrag van 100 euro.

Rich de Nederbelg.