Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ons optrekje in Balugo Valencia

Gestart door boomerang, zaterdag 20 maart 2010, 12:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Kano

 :totheboard: Welkom en veel lees en post plezier. Kom maar op met je verhalen, foto's  en vragen hoor :hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Welkom Peter en Marita  :thumb:  :welcome: Veel plezier hier.
Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

#13
 :welcome: MARITA & PETER. en veel plezier hier.

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Robert

Citaat van: degreune op maandag 31 mei 2010, 16:37:01
Citaat van: boomerang op zaterdag 20 maart 2010, 12:05:47

Groet uit ons stukje paradijs.

:lachen: Het lijkt wel een beetje op ons mooie Limburg met al dat groen.
Ik ben ook pas hier en nieuw op dit forum en wil alle Nederlanders Belgen en Duitsers effe goede dag zeggen.
Ik zelf zit op Marinduque met mijn a.s bruid.
Het is hier echt totaal anders dan in ons koude kikkerlandje.
Ik hoop dat ik een beetje hulp van jullie kan krijgen mocht ik vragen hebben op dit forum.

Groetjes Peter en Marita.   :daag:

daar wil ik ook nog eens heen naar marinduque, moet nog erg rustig zijn, maar wel mooi.
mijn vriendin komt er ook vandaan, maar is opgegroeid in manila.

Baliw-katok


buizesmurf

Komt me bekend voor,heb zelf 1,5 jaar in die regio gewoond,namelijk een paar honderd meter van het japanees shrine.Veel geluk en genot daar
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch