Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Aanleg internet

Gestart door boomerang, zondag 21 maart 2010, 06:59:25

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Onze enige mogelijkheid voor een internetaansluiting hier in the middle of nowhere was het laten installeren van een 30 meter hoge zend/ontvangmast.
De "artiest" welke dit installeerde klom tot 30 meter hoogte in een 2 inches dikke pijp welke hij in segmenten van plm. 5 meter aanelkaar koppelde. Het geheel wordt gescoord met ijzerdraad. Ongelooflijk wat deze mensen hier voorelkaar weten te maken. Op de foto zit hij op plm. 20 meter hoogte.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Limburger

Boemerang de foto is niet te zien. Alleen een roodpuntje in een vierkantje. Ben je niet een [ of ] ergens vergeten?

boomerang

Citaat van: Limburger op zondag 21 maart 2010, 12:40:18
Boemerang de foto is niet te zien. Alleen een roodpuntje in een vierkantje. Ben je niet een [ of ] ergens vergeten?

Hij stond er vandaag perfect op maar ik had  later vanmiddag een een soort storing. Ik plaats de foto wel opnieuw.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boomerang

Citaat van: Limburger op zondag 21 maart 2010, 12:40:18
Boemerang de foto is niet te zien. Alleen een roodpuntje in een vierkantje. Ben je niet een [ of ] ergens vergeten?

Staat er inmiddels weer perfect op.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Limburger

Ja, ik kan hem nu zien.

Die Flipsen toch ongeloofelijk.


Digos


Ja de foto is zichtbaar nu.  :thumb:

Heb je in de mast ook een rood licht geplaatst voor de vliegtuigen  :lachen:

Mij zouden ze nooit in die mast krijgen, voor geen geld van de wereld.

LIVE ONCE - LIVE IT

boomerang

Citaat van: Digos op zondag 21 maart 2010, 13:11:32

Ja de foto is zichtbaar nu.  :thumb:

Heb je in de mast ook een rood licht geplaatst voor de vliegtuigen  :lachen:

Mij zouden ze nooit in die mast krijgen, voor geen geld van de wereld.



Ik heb die mast beschikbaar gesteld voor de lokale dames om het pole dansen te beoefenen, dan heb ik verder geen rood licht nodig. Maar tot heden lijkt er weinig animo voor te zijn.  :lachen:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

En hoe is het met de snelheid van je internet gesteld? Kun jij een Yu Tube filmpje draaien zonder dat er om de 5 sec gebufferd wordt?
Ik zit hier nabij ne zendmast van de Smart maar de speed is sh..... In Manila heb ik ok een account bij Smart en daar kan ik gewoon streamvideo
volgen zonder die ergelijke buffering.
Ben heel benieuwd.
Hoe is het nu met je gezondheid? ben je al bij een arts geweest? en hoe bevalt het stoppen met roken na zo lang. Ik weet het dit is  :offtopic:
Gr
P
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

boomerang

Citaat van: pjottr op zondag 21 maart 2010, 14:07:35
En hoe is het met de snelheid van je internet gesteld? Kun jij een Yu Tube filmpje draaien zonder dat er om de 5 sec gebufferd wordt?
Ik zit hier nabij ne zendmast van de Smart maar de speed is sh..... In Manila heb ik ok een account bij Smart en daar kan ik gewoon streamvideo
volgen zonder die ergelijke buffering.
Ben heel benieuwd.
Hoe is het nu met je gezondheid? ben je al bij een arts geweest? en hoe bevalt het stoppen met roken na zo lang. Ik weet het dit is  :offtopic:
Gr
P

Snelheid heb ik hier meestal absoluut niet En de You Tube filmpjes bufferen dus hier ook om de 5 sec. Mijn gezondheid lijkt aardig op te knappen en heb mijn check up een maandje uit moeten stellen. De oorzaken zijn het diep in de buidel moeten tasten om een justitieel familieprobleempje op te lossen en gisteren kwam de noodkreet voor financiële hulp van een schoonzus voor een absoluut noodzakelijke chemokuur welke geen uitstel meer kan lijden omdat daar in feite te lang al mee gewacht is. Zoals algemeen bekend wonen wij in de Filipijnen, dus hebben wij familie. Om die redenen heb ik mijn reis naar Cebu City een maandje op moeten schuiven en heb ik mij als troostprijs een slof Marlboro aangeschaft.
Dank voor je belangstelling, dat doet goed want wij zaten er vandaag wel een beetje door.

Groet  :hoedjeaf:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Citaat van: boomerang op zondag 21 maart 2010, 14:21:18
Citaat van: pjottr op zondag 21 maart 2010, 14:07:35
En hoe is het met de snelheid van je internet gesteld? Kun jij een Yu Tube filmpje draaien zonder dat er om de 5 sec gebufferd wordt?
Ik zit hier nabij ne zendmast van de Smart maar de speed is sh..... In Manila heb ik ok een account bij Smart en daar kan ik gewoon streamvideo
volgen zonder die ergelijke buffering.
Ben heel benieuwd.
Hoe is het nu met je gezondheid? ben je al bij een arts geweest? en hoe bevalt het stoppen met roken na zo lang. Ik weet het dit is  :offtopic:
Gr
P

Snelheid heb ik hier meestal absoluut niet En de You Tube filmpjes bufferen dus hier ook om de 5 sec. Mijn gezondheid lijkt aardig op te knappen en heb mijn check up een maandje uit moeten stellen.



Je kan natuurlijk vragen aan die filipino om nog eens 20 meter bovenop die mast te zetten  :lachen:

Het beste met je gezondheid!
Rich de Nederbelg.