Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: jiggy op dinsdag  8 februari 2011, 16:02:13

Tussen vrijwel alle rekken : "Hi sir, hi mom!). Een verantwoordelijke voor elk afzonderlijk product als het ware...


Idd, en ze proberen je als kano natuurlijk de duurste versie te verkopen van hetgeen je zoekt.

Ik stond voor de rayon spaarlampen met E27 fitting.
Gelijk de adem van een verkoper in mijne nek.

Hij adviseerde mij Panasonic ( 4x de prijs van een ander merk )

Hij: " Yes sir, these are the best bulbs you can buy, because it's made in Europe, Germany "
Ik: " I think you don't know anything about Panasonic and their production sites "

Hij: " Panasonic is in Europe and Europe is in Germany sir "
Ik: " Anyway, thanks for your funny answer. BTW, Panasonic is a Japanese company and the bulbs are produced at the Indonesian plant. "

Hij: " How can you tell sir ? "
Ik: " Because i'm an ex employee of Panasonic and is a brandname of National - Matsushita and the label on the box of these bulbs indicate that they made in Indonesia "

  :offtopic:  :floet:

bananacreek

Tussen vrijwel alle rekken : "Hi sir, hi mom!).

Ja, daar word ik ziek van om elke drie meter verder een antwoord daarop te geven....... :negatief: :denk:

boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 februari 2011, 16:32:46
Tussen vrijwel alle rekken : "Hi sir, hi mom!).

Ja, daar word ik ziek van om elke drie meter verder een antwoord daarop te geven....... :negatief: :denk:

Sinds wanneer noemen ze jou "Hi sir, hi mom!" ???  Zijn jouw geslachtskenmerken dan zo slecht waarneembaar   :ikkeniebegrijp:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

jiggy

Citaat van: Phille op dinsdag  8 februari 2011, 15:25:47
Het was alweer een fijne dag en een schitterende view gratis aangeboden door moeder natuur  :hoedjeaf:





She's a model and she's looking good
I'd like to take her home that's understood
She plays hard to get, she smiles from time to time
It only takes a camera to change her mind


She's going out tonight, loves drinking just champagne
And she has been checking nearly all the men
She's playing her game and you can hear them say
She is looking good, for beauty we will pay


She's posing for consumer products now and then
For every camera she gives the best she can
I saw her on the cover of a magazine
Now she's a big success, I want to meet her again

(The Model by Kraftwerk)

Wow, phille, schitterende plaatjes inderdaad....
Bij het eerste wordt ik gans rustig en stil...

Het tweede.... gewoon perfect !!!

Al vind ik de de tekst van de song niet erg flaterend is voor "jouw model"  :biggrinn:

jiggy

Citaat van: boomerang op dinsdag  8 februari 2011, 16:36:23
Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 februari 2011, 16:32:46
Tussen vrijwel alle rekken : "Hi sir, hi mom!).

Ja, daar word ik ziek van om elke drie meter verder een antwoord daarop te geven....... :negatief: :denk:

Sinds wanneer noemen ze jou "Hi sir, hi mom!" ???  Zijn jouw geslachtskenmerken dan zo slecht waarneembaar   :ikkeniebegrijp:

Sinds ik daar was in het bevallige gezelschap van mijn asawa, Sandra.
Kan jij een andere reden verzinnen waarom ik als Belg in mijn eentje zou lopen winkelen in een mall ergens in Metro Manilla? ?
:biggrinn:

boomerang

Citaat van: jiggy op dinsdag  8 februari 2011, 16:40:56
Citaat van: boomerang op dinsdag  8 februari 2011, 16:36:23
Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 februari 2011, 16:32:46
Tussen vrijwel alle rekken : "Hi sir, hi mom!).

Ja, daar word ik ziek van om elke drie meter verder een antwoord daarop te geven....... :negatief: :denk:

Sinds wanneer noemen ze jou "Hi sir, hi mom!" ???  Zijn jouw geslachtskenmerken dan zo slecht waarneembaar   :ikkeniebegrijp:

Sinds ik daar was in het bevallige gezelschap van mijn asawa, Sandra.
Kan jij een andere reden verzinnen waarom ik als Belg in mijn eentje zou lopen winkelen in een mall ergens in Metro Manilla? ?
:biggrinn:

In dit geval doelde ik op Bananacreek welke zo ver als mij bekend meestal uitsluitend in gezelschap van zijn camera is.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Mawibata

Citaat van: jiggy op dinsdag  8 februari 2011, 16:02:13

Dat is me ook altijd heel erg opgevallen als ik daar ben : soms kom je zaken binnen waar meer personeel dan klanten te bespeuren zijn.
Hoge werkloosheid... Is dat misschien een reden van een naar westerse normen bovenmatige inzet van personeel?
Bij ons zouden we dit slechts zien als : "oei.. dit wordt dus door de klant allemaal betaald, dus.. is veels te duur hier"


Bij ons, zoals jij dat noemt werkt 1 op 2

50% van de bevolking werkt, omdat 100% van de bevolking toch minimum het leefloon zou hebben.


Discussie op de  :smiley-philippines: over het goede sociale systeem dat wij wel hebben.

Ikke tegen Pinoy : Dus jij vindt het goed dat de opverheid aan je buurman leefloon geeft omdat die geen werk heeft.

Pinoy : Jazeker

Ikke : hoeveel verdien jij in de maand?

Pinoy : 10.000 Piso  

Ikke : dan krijg je nu nog 6.000 Piso en 4.000 Piso is gaat de buurman

Antwoord van de Pinoy : Hola NEE, dat buurman dan maar zelf voor werk gaat zien.
 
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

#377
@Boomerang: In dit geval doelde ik op Bananacreek welke zo ver als mij bekend meestal uitsluitend in gezelschap van zijn camera is.

Kijk nou heeft de klootzak het weer gedaan  :lachen:


Ja, dat is de forumklootzakkencamera en die gaat waar ik ga totdat de leden zeggen STOP ER MEE  :weetikniet:

Ik heb soms niet zoveel te doen en dan ga ik gewoon "kijken, kijken en niet kopen" (window shopping).
Ik ga vaak alleen uit en de dames gaan ook vaak alleen uit (winkelen en kijken)
Ok, WAAROM???????????
Soms ga je met een vrouw mee uit winkelen en dan kunnen ze er uren over doen om een jurk of bloes of schoenen uit te kiezen enz enz enz.... :weetikniet: :jajaja: :jajaja: Dan ben ik  :benweg:  :atyourservice:

Maar ik zeg daar natuurlijk niets slecht mee betreffende welke vrouw dan ook en dan zeg ik daarbij "GUILTY YOUR HONOR"  :atyourservice: :thumb:

Maar ik wordt er duizelig van als je bijvoorbeeld (daar is het zeer erg) in ACE HARDWARE loopt in SM Cebu city, en hier in Dumaguete city flikken ze het nu ook in een aantal zaken...nou voor mij hoeft het niet..... :floet:

GOEDE NACHT MIJNE HEREN



boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 februari 2011, 17:28:29
@Boomerang: In dit geval doelde ik op Bananacreek welke zo ver als mij bekend meestal uitsluitend in gezelschap van zijn camera is.

Kijk nou heeft de klootzak het weer gedaan  :lachen:


Ja, dat is de forumklootzakkencamera en die gaat waar ik ga totdat de leden zeggen STOP ER MEE  :weetikniet:

Ik heb soms niet zoveel te doen en dan ga ik gewoon "kijken, kijken en niet kopen" (window shopping).
Ik ga vaak alleen uit en de dames gaan ook vaak alleen uit (winkelen en kijken)
Ok, WAAROM???????????
Soms ga je met een vrouw mee uit winkelen en dan kunnen ze er uren over doen om een jurk of bloes of schoenen uit te kiezen enz enz enz.... :weetikniet: :jajaja: :jajaja: Dan ben ik  :benweg:  :atyourservice:





Ik kan jou alleen maar gelijk geven want als ze om een mening vragen bij het uitzoeken vragen ze toch bij het volgende object "of vind jij deze mooier?" en welk antwoord je dan ook geeft, het is nooit het goede. Maar ja, er is nog geen enkele wetenschapper geweest die de vrouwelijke geest heeft kunnen doorgronden.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

ik ging eens winkelen met me vriendin,ze mocht een paar broeken kopen en wat shirts ,ik ben de duurdere zaken in gegaan voor een mooie levi's spijkerbroek ze vond hem prachtig ,tot ze de prijs zag toen zond ze hem ineeens niet meer mooi  :ikkeniebegrijp: . we gingen naar een volgende winkel en daar weer hetzelfde liedje  enzo ging het nog ff door tot we in een goekopere zaak kwamen,ze keek eerst naar de prijs en toen die haar beviel vond ze de broek ook mooi  :lachen:

maargoed dit is  :offtopic:
het leven is net een lul keihard en veel te kort