Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

San Miguel

Gestart door stip66, woensdag 7 april 2010, 08:14:56

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Heeft er iemand een idee of ( en zoja waar ) er in  :belgiesmiley: Red Horse of San Miguel Premium gekocht kan worden ?

Robert

In Belgie zijn zoveel goede bieren en dan wil jij daar SM gaan drinken.
Boldy drinkt Heineken in Filipijnen en jij SM in Belgie, moet niet gekker worden he.
Mocht je toch willen, in Nederland zit een filipijnse toko die ook dacht ik in Belgie levert.
Maar denk dat die tokos ook wel in Belgie zitten.


boomerang

Citaat van: stip66 op woensdag  7 april 2010, 08:14:56
Heeft er iemand een idee of ( en zoja waar ) er in  :belgiesmiley: Red Horse of San Miguel Premium gekocht kan worden ?

http://www.sarisari.nl/nederlands/ned_variabel/index.html Dit betreft een Filippijnse online Sari-Sari store in NL welke een vrij compleet pakket SMB bieren heeft.

Succes
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

stip66

Citaat van: Robert op woensdag  7 april 2010, 09:51:56
In Belgie zijn zoveel goede bieren en dan wil jij daar SM gaan drinken.
Boldy drinkt Heineken in Filipijnen en jij SM in Belgie, moet niet gekker worden he.
Mocht je toch willen, in Nederland zit een filipijnse toko die ook dacht ik in Belgie levert.
Maar denk dat die tokos ook wel in Belgie zitten.

:lachen: , goeie Robert......
De bedoeling is om op mijn welkomparty van mijn vrouw aan mijn vrienden Red Horse te schenken, dan hebben ze misschien een beetje medelijden met mij hoe ik 2 maanden heb moeten overleven ginds :lachen:

stip66

Citaat van: boomerang op woensdag  7 april 2010, 10:15:03
Citaat van: stip66 op woensdag  7 april 2010, 08:14:56
Heeft er iemand een idee of ( en zoja waar ) er in  :belgiesmiley: Red Horse of San Miguel Premium gekocht kan worden ?

http://www.sarisari.nl/nederlands/ned_variabel/index.html Dit betreft een Filippijnse online Sari-Sari store in NL welke een vrij compleet pakket SMB bieren heeft.

Succes

Thx Boomerang  :thumb:

boomerang

Citaat van: stip66 op woensdag  7 april 2010, 10:34:28
Citaat van: Robert op woensdag  7 april 2010, 09:51:56
In Belgie zijn zoveel goede bieren en dan wil jij daar SM gaan drinken.
Boldy drinkt Heineken in Filipijnen en jij SM in Belgie, moet niet gekker worden he.
Mocht je toch willen, in Nederland zit een filipijnse toko die ook dacht ik in Belgie levert.
Maar denk dat die tokos ook wel in Belgie zitten.

:lachen: , goeie Robert......
De bedoeling is om op mijn welkomparty van mijn vrouw aan mijn vrienden Red Horse te schenken, dan hebben ze misschien een beetje medelijden met mij hoe ik 2 maanden heb moeten overleven ginds :lachen:

Bij een volgende overleving sessie in de Filippijnen zou jij je dan eens op de Colt45 moeten storten het maakt dat je alle 172 inheemse talen en dialecten vloeiend spreekt en verstaat. Jouw vrienden thuis zullen dan oprecht jaloers zijn als zij zien hoe alle vrouwen in aanbidding aan jouw voeten zullen neerzijgen. Een bamboo bed voelt dan als een wolk.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Mawibata



Citaat van: stip66 op woensdag  7 april 2010, 08:14:56
Heeft er iemand een idee of ( en zoja waar ) er in  :belgiesmiley: Red Horse of San Miguel Premium gekocht kan worden ?




Denosta Asian Food

:Routeplanner:


EZAART 114
2400 MOL
Tel en fax : 014-32.21.51
Link:     





Ming Wah Supermarkt

:Routeplanner:


Capucienenstraat 1
3500 Hasselt
011-22.56.68‎




Bij beide winkels al gekocht.


Opgelet : niet altijd in voorraad.

In Hasselt kan je wel een bestelling plaatsen. Levertijd ± 10 dagen  SMB Fles, SMB blik en Red Horse fles.

Korting bij afname van 24 stuks.   Schol   :shots:




en anders ff bellen   http://www.filippijnen.org/index.php/topic,41.msg52.html#msg52

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66


rudy1962

'Denosta Asian food ' is slechts op een boogscheut van bij mij thuis

Danny

Citaat van: stip66 op woensdag  7 april 2010, 08:14:56
Heeft er iemand een idee of ( en zoja waar ) er in  :belgiesmiley: Red Horse of San Miguel Premium gekocht kan worden ?

Ik weet het niet want ik breng altijd Red Horse mee van de Filippijnen,ik ben het eens dat Belgie ook goed bier heeft maar Red Horse is prima bier,Jupiler en Red Horse zijn super maar wat de mensen met Heineken hebben weet ik niet,dat fluitjesbier is in de hele wereld bekend,hoe dat komt,daar is mijn verstand te klein voor!