pumping boat voor 4 a 5 personen huren op mactan island( Cebu)

Gestart door fotaxis, donderdag 15 april 2010, 03:23:32

Vorige topic - Volgende topic

fotaxis

ik heb een eigen pumpingboat opgeknapt in marigondon
dit bootje is te huur voor belangstellende die kleinschalig leuker vinden dan de grote resort aanbiedingen
je huurt de boot met een schipper...dat kan ik zelf zijn of een local



Mawibata



Een foto zou ook mooi zijn.

Foto's daar zijn we hier dol op.    :applaus:

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

fotaxis


klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Limburger

Redelijke prijs.

Ga je ook mee doen met de Fluvial parade op de Sinulog?

Rich

Ik zou wel eens willen weten hoeveel zo'n boot kost.

Gezocht op internet, maar kan er maar weinig over vinden.
Rich de Nederbelg.

ruff rider

Citaat van: Rich op zaterdag 17 april 2010, 09:10:02
Ik zou wel eens willen weten hoeveel zo'n boot kost.

Gezocht op internet, maar kan er maar weinig over vinden.

:hoedjeaf:

Hier kan je er een aantal vinden:

http://www.cebuclassifieds.com/index.php?catid=160

greetz
Ruff Rider

gosternokke

Voor iets meer dan 1000 euro kun je een nieuwe banca laten bouwen, inclusief motor.  Heb zelf een nieuwe laten maken,  is voor filippijnse begrippen een 6 persoons.  Enkele foto,s van de bouw staan op
http://korikonginpalawan.reismee.nl/fotos/33375/bouw-nieuwe-banka/       Houten casco kost 30duizend peso, inclusief materiaal en arbeid,  Ingebouwde Nissin motor kost ook 30 duizend peso,    daar komen dan nog wat kosten bij van  RVS schroefas,  RVS schroef, Roer van hout of RVS  Verf en plamuur , Luna, en binddraad voor de drijvers.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Rich op zaterdag 17 april 2010, 09:10:02
Ik zou wel eens willen weten hoeveel zo'n boot kost.

Gezocht op internet, maar kan er maar weinig over vinden.

zo,n bootje kost ongeveer 55000 tot 60.000 peso , althans daar hebben ze mij voor aan geboden , nieuw zonder registratie [ wat wel verplicht is daar ]


jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.