Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Goedkope ticketten

Gestart door joselito, dinsdag 16 juni 2009, 10:32:55

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Citaat van: Phille op donderdag  3 december 2009, 12:56:40
@Robert

Ik ben in juli 2009, dus nog niet lang geleden, met Etihad naar Manila gevlogen, was echt wel goed, een wereld van verschil vergeleken met KLM. Ik kan alleen maar positief zijn over deze maatschappij! Nu in december heb ik ze weer geboekt, hopelijk mag ik je nog steeds ongelijk geven, verslag als ik terug ben in Januari.

Ik bedoelde Kuwait Airlines, maar zie nu waarom je denkt dat ik etihad bedoelde, met etihad is niks mis.

Phille

Oops, sorry  :fool: ... ik zie ook waar mijn verwarring vandaan komt  :biggrinn:

g

london lijkt een goede weg maar toch : 615 euro is het goedkoopst dat ik vond

dus je moet gewoon een ticket naar hongkong nemen ? en dan ?

dank
w
;-)

Phille

@Wushu

Van hongkong kan je een vlucht naar Manilla nemen.

615 euro voor wanneer vertrekken?

En is de vlucht van hongkong naar manilla daarbij?

Robert

Citaat van: Phille op donderdag  3 december 2009, 21:57:00
@Wushu

Van hongkong kan je een vlucht naar Manilla nemen.

615 euro voor wanneer vertrekken?

En is de vlucht van hongkong naar manilla daarbij?

als je naar hongkong boekt zit de vlucht naar manila er niet bij. vanuit hong kong gaan er meerdere vluchten per dag naar manila, ook nog enkele andere bestemmingen in filipijnen. gewoon even kijken wat je dan extra kwijt ben.
je zit dan vaak wel met je koffers en zo, ik vind het perssonlijk een gedoe, komen aanbiedingen zat. gewoon op tijd boeken als er een mooie aanbieding, of juist wachten tot laatste moment. vriend van me wil deze maand nog gaan, kan maar 10 dagen, wil rond de kerst, is nu aardig duur, ik gok erop dat prijzen nog wel zullen zakken.

Phille

@ Wushu

Ik weet niet wanneer je wilt vertrekken en wanneer je wenst terug te komen, maar op dit moment bij Etihad, Brussel - Abu Dhabi - Manilla, zal je veel tijd besparen dan via Londen (want dat is Brussel - Londen - Hongkong - Manilla), is het goedkoopste 909,00 euro, dus 294,00 euro meer dan wat je gevonden hebt, de vlucht van hongkong naar manilla zal ook wel wat kosten, dus hoeveel bedraagt het verschil dan nog? EN hoelang ben je onderweg, is het dat waard om paar euro's te besparen?

Totale reistijd met Etihad is 18 uur + 2 uur in Luchthaven Brussel, is 20 uur ongeveer, en via London-Hongkong???


g

ah ik wilde wel voor een 59  tal dagen gaan , maar ik weet niet of dit zo een goed idee is : ik ben er nog nooit geweest en van sommige landen kreeg ik al de kriebels na een paar weken :-)))

ja het lijkt ingewikkeld

london - dubai - manila denk ik

1 stop maar

diegenen die hongkong aanraden ? ik weet hoegenaam dniet hoe duur hongkong manilla of cebu (ik wil eigenlijk naar dumaguete) zou zijn en waar je dat kan boeken

dus ...

allles is nog te bezien

:-)

ik denk dat ik pas in januari vertrek
er wordt gewaarschuwd dat de kerst hectisch is daar gezien zoveel buitenlandse Philippijnen terugkeren voor vakantie !?