Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Soms zit het tegen......

Gestart door boomerang, zaterdag 24 april 2010, 14:19:56

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Tot ons groot verdriet hebben wij vandaag afstand moeten doen van onze bijna 7 mnd. ongeboren dochter in het Chong Hua hospitaal in Cebu City. Het is moeilijk om keuzes te maken tussen het welzijn van moeder of ongeboren baby.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Baliw-katok

Boomerang,

Kan niet onmiddellijk de juiste woorden vinden.  Denk ook niet dat woorden jullie echt kunnen troosten bij het afsterven van jullie ongeboren dochtertje.  Veel sterkte en liefde toegewenst.

Baliw-katok

boomerang

Citaat van: Baliw-katok op zaterdag 24 april 2010, 14:58:15
Boomerang,

Kan niet onmiddellijk de juiste woorden vinden.  Denk ook niet dat woorden jullie echt kunnen troosten bij het afsterven van jullie ongeboren dochtertje.  Veel sterkte en liefde toegewenst.

Baliw-katok
:confused2:

Ik ben 66 en zij bijna 40. Ik heb 5 zonen en zij twee en hadden werkelijk op een dochtertje gehoopt. Doch helaas het leven geeft niet altijd alles wat je verlangd.

In ieder geval zijn wij samen in ons stukje van het tropisch paradijs.

Dank voor je medeleven.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

roadrunner

ook onze deelneming

Mvg,
Gert, Shielah, John Dale en Kaelyn

ganda


De zon gaat op, de zon gaat onder
Een nieuw leven is steeds een wonder
Voor jullie bleef de zon onder
Zonder dat jullie baby het levenslicht had gezien
Moest het jullie al verlaten
Hoe groot het verdiet, de pijn, de onmacht is
Is niet over te praten.

Veel sterkte en innige deelneming.


Rich

Boomerang, ik wens jullie veel sterkte met het verlies van jullie ongeboren dochter.

Gelukkig hebben jullie elkaar nog, en dat kan de liefde enkel maar versterken.

Rich.
Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

beste boemerang, dit doet mij zeer in mijn hart om dit nare bericht te lezen. gecondeleerd en veel medeleven van deze kant.

boemerang het is ons ook overkomen een 20 weeks ongeboren kind. in 2002 je wereld stort in maar het leven gaat door nietwaar.
vooral voor je asawa is het moeilijk dit verlies te verwerken , dus je moet haar nu extra steunen ,per slot van rekening heeft zij het al zolang gedragen.
voor mijn vrouw was het toen haar eerste baby , daar kwam nog bij dat ze al 2 maal was geholpen aan haar eierstokken en de kans om op een natuurlijke manier zwanger te geraken 1 op 1000 was, dus de vreugde was al bijzonder groot toen we te horen kregen dat ze toch zwanger was.
je kunt je dan ook voorstellen hoe groot het verdriet was toen we bij een kontrole op het ziekenhuis te horen kregen, uw kindje leeft niet meer. ik heb veel meegemaakt in mijn leven, maar als ik ergens verdriet heb gezien was het wel op dat moment ,toen ik in de ogen van mijn vrouwtje keek.

maar tijd heelt alle wonden , we hebben nu samen als nog een wolk van een zoon inmiddels 6 jaar.

boemerang en vrouw boemerang wij leven met jullie mee.

gr jens.........

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano


It must be hard for you
To let go and say goodbye
Take comfort that one day
You'll better understand why
~~~
Rest assured that your little one
Is deeply loved by our Lord
Just as He loves all of us
In his house we are a ward
~~~
His reasons we don't always understand
But they are written in God's book
In the future when we join Him
God will let us take a look

~~~

Boomerang and aswawa, wishing you hope in the midst of sorrow, comfort in the midst of pain.
Kano
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

ook van mij heel veel sterkte toegewenst 
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata



Innige deelneming, en ik hoop dat jullie relatie er alleen maar sterker door wordt.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 april 2010, 14:19:56
Het is moeilijk om keuzes te maken tussen het welzijn van moeder of ongeboren baby.
Boomy, met alle respect en medeleven, maar als het aankomt op de keuze tussen een ongeboren leven en mijn asawa, zou ik zonder twijfel kiezen voor mijn vrouwke.
Niet dat ik een beest ben, maar klijk het van de zijde van het lot, wat zou het kindje zijn zonder een mama ?
Nogmaals, innige en respectvolle deelneeming.
Wie ben ik om te zeggen dat er nog opportuniteiten zullen komen, het is een waarheid waar je nu geen boodschap aan hebt, ik realiseer me dat.
Ik ben ( gelukkig ) niet gelovig, ik geloof in mezelf, maar ik begrijp best dat je ergens een " waarom ons ? " zoekt.
Een ding weet ik zeker, al heb ik geen doctoraat, jouw vrouwke heeft NU je steun nodig.
Djuu, het troosten van mensen is niet echt mijn specialiteit.
Jullie komen er beiden door, daar ben ik zeker van.
Niettegenstaande mijn eigen " Luxeprobleem " blijf ik ook optimistisch.

Digos


Onze innige deelneming.

Veel sterkte toegewenst voor jou en je vrouwke.

Digos.

LIVE ONCE - LIVE IT

disnoke

innige deelneming en veel sterkte!

Admin

Beste Boomerang

Namens het administrator-team gecondoleerd met het sterfgeval dat uw gezin is te beurt gevallen.
Hallo gast. :welcome:

wesley1977

Veel sterkte, boomerang.

Ik ken je niet persoonlijk, maar het raakt mij enorm wat jullie is overkomen. Ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar en ook hier op het forum zullen vinden en deze moeilijke periode zullen overwinnen.

Wesley

rudy1962

Ook van mij mijn deelneming,veel sterkte toegewenst

Budgie

@ Boomerang en asawa
    Veel sterkte beiden toegewenst
Getting older beats the alternative -dying young

huzzie


callebaut

OMG ......je denkt altijd .... het is ver van mijn bed show .... tot het jezelf overkomt ....k'ben echt aangegrepen door uw negatief bericht ...het enige wat ik wat voor jou mag betekenen is toch mijn diepste medeleven betuigen ..... k'wou ook dat het anders zou afgelopen zijn , its a cruell , cruell world ... vooral als er een band is ontstaan  met elkaar weliswaar door het forum , nogmaals sterkte toegewenst ....

boomerang

Dank voor de zeer vele blijken van medeleven. Je moest eens weten hoe goed dat doet deze in je eigen moedertaal te krijgen in een omgeving waar mondjesmaat een vorm van "steenkolenengels" word gesproken.

Als alles goed verloopt kan ik mijn asawa morgen weer thuis verwachten.

Samen zijn wij tot de slotsom gekomen dat er genoeg andere zaken in het leven zijn waar wij onze zorg en aandacht aan kunnen geven.
Immers zijn wij eigenlijk op (66/40) een risicoleeftijd waarbij de risico's hier in de Filippijnen aanmerkelijk hoger liggen dan in Europa  :denk:

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

Because you are so dear a friend
Your cares are my cares too.
And so as sorrows fills your heart
My heart goes out to you.
And though my words cannot begin
to ease the loss you bear,
I only hope it helps somehow
To know how much I care.

Ik wens jou en je vrouw alle sterkte in deze moeilijke tijd

Hartelijke gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

JFK

Boomerang, ik lees nu pas je bericht over dit zeer pijnlijke verlies.
Ik wens je alle sterkte bij het verwerken er van en uiteraard deldt dat voor mevrouw Boomerang in nog sterkere mate, want bij de moeder grijpt dat uiteraard nog heviger in de gevoelens dan bij 'ons vaders'.
Mocht je eens je hartje willen luchten, kom gerust eens langs want Valencia en Zamboanguita liggen wel heel erg dicht bij elkaar.
Wij hebben in ieder geval dezelfde leeftijds getallen. Ik 65 en zij 40.
Zoals al gezegd door iemand .......tijd heelt deze wonden en er komen weer tijden dat je hieruit nog sterker tevoorschijn komt.
JFKJFK

boomerang

Citaat van: JFK op zondag 25 april 2010, 15:59:37
Boomerang, ik lees nu pas je bericht over dit zeer pijnlijke verlies.
Ik wens je alle sterkte bij het verwerken er van en uiteraard deldt dat voor mevrouw Boomerang in nog sterkere mate, want bij de moeder grijpt dat uiteraard nog heviger in de gevoelens dan bij 'ons vaders'.
Mocht je eens je hartje willen luchten, kom gerust eens langs want Valencia en Zamboanguita liggen wel heel erg dicht bij elkaar.
Wij hebben in ieder geval dezelfde leeftijds getallen. Ik 65 en zij 40.
Zoals al gezegd door iemand .......tijd heelt deze wonden en er komen weer tijden dat je hieruit nog sterker tevoorschijn komt.

Ik zal zeer zeker binnenkort mijn motor bestijgen en maak heel graag van jouw uitnodiging gebruik.

Groet en tot spoedig ziens van Eeuwe
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"