Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Smart BRO PREPAID

Gestart door Digos, donderdag 20 mei 2010, 21:23:50

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Om bij ons volgend verlof in de phils toch niet zonder internet te zitten en ook niet in een internetcafe, leek ons het misschien wel een optie voor "Smart BRO PREPAID"

Via een kleine modem kan je met je computer online gaan, nationwide zeggen ze



Veel goeie reply's heb ik er nog niet over gelezen, maar ja.....ik heb vroeger ook al Smart Bro (antenna) gehad, en weet ook dat een internetverbinding in de phils niet te vergelijken is met een verbinding zoals in Europa, maar we haddden de tijd toen....zo het voldeed voor ons tussen haakjes.

Hoge snelheid verwacht ik niet direct, maar wel of het degelijk werkt wat betreft connextion.

Iemand ervaring met "Smart BRO PREPAID"


O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata



Citaat van: Digos op donderdag 20 mei 2010, 21:23:50



Iemand ervaring met "Smart BRO PREPAID"




Ik heb dat gehad in BACOLOD, en had bij ons geen ontvangst.  :negatief:

Ik heb hem dan verkocht, en in CEBU deed hij het prima volgens de koper   :thumb:


Hangt af van waar je je bevindt.   
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


CitaatHangt af van waar je je bevindt.

Nationwide zeggen ze..... :ikkeniebegrijp:

Conclusie is dat 10 tegen één....je een kat in de zak koopt, de phils en Smart kennende.

LIVE ONCE - LIVE IT

boomerang

Citaat van: Mawibata op donderdag 20 mei 2010, 22:07:39


Citaat van: Digos op donderdag 20 mei 2010, 21:23:50



Iemand ervaring met "Smart BRO PREPAID"




Ik heb dat gehad in BACOLOD, en had bij ons geen ontvangst.  :negatief:

Ik heb hem dan verkocht, en in CEBU deed hij het prima volgens de koper   :thumb:


Hangt af van waar je je bevindt.   

IK heb er een en het probleem is dat Smart per eenheid van 30 minuten werkt doch binnen enkele minuten valt hij al uit, dat gaat vervolgens door en ben je binnen no-time door je tegoed heen.
Ik had een kaart met een tegoed van 500 minuten doch was daar binnen een uur concreet nuttige internettijd door.

NEGATIEF dus.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

innka3

die smart bro prepaid is maar UpTO  2MBPS  voor een beetje verbinding moet je toch 7.2 mbps hebben
smart is veel te weinig en alleen bij grote steden,maar als er meer online gaan is het
helemaal niks.  :negatief:

Guadalupe

In Cebu doet hij het prima althans voor te surfen .
Wie lacht niet wie de mens beziet.

ladgar

Ik heb dat ook , in Cebu goede ontvangst , in de provincie als er goede Smart ontvangst is , redelijk doch sterk varierend.
Nu lees ik dat ge die modem (aangekocht 995 php) kunt laten unlocken voor +- 200 php .
Kunt ge die dan ook gebruiken in Belgie voor bvb Mobistar,Base of Proximus

xav

we hebben die SMART bro ook een tijdje gebruikt... lag al vlug in de kast... zelfs in Makati werkte die maar alles behalve...

hebben we nu aansluiting met antenne, die zal na het contract dan ook vlug verdwijnen... krijgen we zelfs veel een verkeerd IP adress dat we gewoon connectie kunnen maken...

de volgende zal ADSL zijn... maar dat is voor volgend jaar..

Digos


Bedankt voor jullie reply's....

Ik zag het maar als een optie om thuis (Digos) online te kunnen gaan.

De ervaringen zijn echter heel verdeelt hier......soms goed maar ook heel slecht.
LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Citaat van: Digos op zaterdag 22 mei 2010, 00:19:54
De ervaringen zijn echter heel verdeelt hier......soms goed maar ook heel slecht.

Hahaha Digos, dit lijkt me een Belgische weersvoorspelling, er is kans op regen, met af en toe opklaringen  :lachen:

robert van dijck

Heb Smartbro aangeschaft in April, tijdens mijn verlof in Boracay geen probleem, bij vriendin thuis (Biliran) regelrechte ramp, in Tacloban (island Leyte) geen probleem.

groet

Robert

Phille

Mijn vriendin heeft dit een tijdje gebruikt, zij woont in Makati en had er zeer slechte ervaringen mee. Als het al werkte was het uitermate traag!

Kano

 :welcome: Robert  Veel lees- en postplezier hier.  Voorzover ik weet is op Biliran alleen Globe min of meer redelijk te gebruiken, maar wel met veel brownouts. Waar woont je vriendin op Biliran?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Nog iets moois,
Ik wilde dus dit bericht gaan schrijven maar kreeg een inlog venster van smart bro om username en password in te geven.

Smart bro leest hier dus mee  :weetikniet:

Waar ik me dan ook meer en meer aan erger is dat Smart meer en meer hun eigen reklame site opwerpt als je gaat surfen, die je dan eerst weer moet wegklikken door n andere url in te geven.
Ik heb smart nu 5 jaar maar begin me toch meer te bezinnen op andere mogelijkheden.
De snelheid wordt minder,de irritaties meer en tot overmaat van ramp beinvloeden ze nu dus ook je surf gedrag. :negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

robert van dijck

#14
Citaat van: Kano op zondag 15 augustus 2010, 13:15:26
:welcome: Robert  Veel lees- en postplezier hier.  Voorzover ik weet is op Biliran alleen Globe min of meer redelijk te gebruiken, maar wel met veel brownouts. Waar woont je vriendin op Biliran?

In Caibiran, te bereiken vanuit Naval, de laatste 2 kilometer onverharde weg. 300peso met motorbike

groetjes

Robert

Fail_over

Hey Robert!  :welcome: op het forum.
Mijn schoonouders wonen in Julita. Daar kom je dus langs. Ben diverse malen daar geweest. Biliran, naval enz.

Qua cellphone hebben we beidde Smart. Zonder problemen. Voor internet had ik een Globe usb aangeschaft, en zelfs in Julita genoeg bandbreedte om m'n mail op te halen, en klein beetje surfen.

Veel lees en post plezier.  :thumb:

Ps. Aan die onverhardde weg zijn ze aan het werken. 2 jaar geleden hield het beton na 3 km op. na Biliran. Nu loopt het al een heel stuk verder door, verder dan Julita.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Pieter-Jan

Ga voor globe. Smart is waardeloos hier in het zuiden. Ik heb ze beiden digos. Je kunt ze alle twee testen als je hier bent. grts