Jambers : Boer Joël met zijn Filippijnse vrouwen

Gestart door ladgar, donderdag 27 mei 2010, 15:55:46

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Maar nu komt nog de practische proef.
Persoonlijk ken ik een Filipina die zesduizend tweehonderd vijftig Euro heeft betaald aan rijlessen, en haar rijbewijs heeft behaald.
Dus alles is nog mogelijk.  :jajaja:




Herbie

Citaat van: ganda op donderdag 15 december 2011, 19:53:46

Maar nu komt nog de practische proef.
Persoonlijk ken ik een Filipina die zesduizend tweehonderd vijftig Euro heeft betaald aan rijlessen, en haar rijbewijs heeft behaald.
Dus alles is nog mogelijk.  :jajaja:





Mmmm jou vrouw misschien :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

ganda

Citaat van: Herbie op donderdag 15 december 2011, 19:54:53
Citaat van: ganda op donderdag 15 december 2011, 19:53:46

Maar nu komt nog de practische proef.
Persoonlijk ken ik een Filipina die zesduizend tweehonderd vijftig Euro heeft betaald aan rijlessen, en haar rijbewijs heeft behaald.
Dus alles is nog mogelijk.  :jajaja:





Mmmm jou vrouw misschien :weetikniet:

Nee hoor, zij is het niet. Maar wat niet is kan nog komen  :lachen:


Quezonboy

Citaat van: ladgar op donderdag 15 december 2011, 19:45:16
Iemand die zeker een proficiat verdient is zoon Marc,
eindelijk geslaagd voor zijn theorie-examen

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1099708/west-vlaming-slaagt-bij-66e-poging-voor-theoretisch-rijexamen.aspx

Belgen sterkte  :thumb: :daag:, ik zou me maar de komende niet meer op of bij de weg gaan bevinden als dat praktijk-examen plaatsvindt want daar gaat het om :benweg:.

opinie

Citaat van: ganda op donderdag 15 december 2011, 19:53:46
Maar nu komt nog de practische proef.
Persoonlijk ken ik een Filipina die zesduizend tweehonderd vijftig Euro heeft betaald aan rijlessen, en haar rijbewijs heeft behaald.
Dus alles is nog mogelijk.  :jajaja:

Een hele besparing nu de Filippijnse rijbewijzen ook hier geldig zijn. Voor 6.250 peso zal een examinator op de  :smiley-philippines: wel "meewerken" aan een goed resultaat.

Een Filippijnse in Nederland plaatste dit verhaal ooit on line:

CitaatMy first driving instructor was a dike. She actually had the gall to slap my hands while I was maneuvering behind the wheel. I was shocked, literally shocked by the threshold of her petulance --- ugh, the bitch dared! She reasoned out that I should never ever twist and put my hands underneath the wheel as they must be -on top- of the wheel. The next day I called the driving school and asked for a driving instructor replacement. Off she goes.

The second driving instructor I spent quite some time with, until our student-driver relationship deteriorated. His regular annoying during-the-driving-lesson remark is this, "I simply do not understand why you can't see the traffic more than 3 meters away? How did you ever get a driver's license in the Philippines?" - Huh, as if he knew what driving in Manila is all about! Well I had enough. I called the driving school again and asked for a driving instructor replacement. Doei! [Bye!]

The third driving instructor was my saving grace. He was patient enough with me. He at least understood the challenge I was facing: my ruthless Manila driving skills ergo a Dutch driving disability. So between us, he took everything as a teamwork effort and it worked.

Tja!
Eerste was streng dus een lesbiënne, in het tweede geval was de zonnenbril blijkbaar te donker en de derde dacht geduld is de weg naar meer lesuren => kassa.
Kost 3.000 euro!

En ik die 1.200 voor mijn C als veel vond.  :happy2:

Citaat van: Quezonboy op donderdag 15 december 2011, 20:55:51
Belgen sterkte  :thumb: :daag:, ik zou me maar de komende niet meer op of bij de weg gaan bevinden als dat praktijk-examen plaatsvindt want daar gaat het om :benweg:

Forumlid Baliw-katok zit in de gevarenzone dan! Hopelijk verliezen we binnekort niet weer een lid op die manier.


Student driver crashes and flips over Fiat 500 on just her second lesson
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

ganda


vandaag in Het Laatse Nieuws


Op de rechtbank van Ieper doken gisteren twee oude bekenden op. Vader Joël en zoon Marc (47) Martain uit Zillebeke moesten zich voor de rechter verantwoorden nadat de politie in hun boerderij twee veerklemmen aantrof op zolder.

Hun naam zal bij vaste kijkers van documentairereeks Jambers wel een belletje doen rinkelen, want de twee werden al eens eerder opgevoerd in een aflevering rond 'exotische liefde'. Daarin was te zien hoe de boeren omgingen met hun Filippijnse vrouwen en dat bleek niet altijd even netjes te zijn. Zoon Marc stond in 2011 ook al eens in de krant nadat hij er na 65 keer toch in slaagde zijn theoretisch rijexamen tot een goed einde te brengen. De twee moeten zich nu voor de rechter verantwoorden nadat in hun boerderij twee veerklemmen, om dieren te vangen, op zolder werden aangetroffen. Vader en zoon kregen een dagvaarding in de bus en mochten de rechter van Ieper wat uitleg komen geven. Ze riskeren elk een geldboete van 100 euro. "Die klemmen waren van mijn vader en ik wist eigenlijk niet meer dat we ze hadden", aldus Joël. "Ze lagen op zolder tussen de spinnenwebben. Bovendien besefte ik niet dat het verboden is zo'n klemmen te bezitten. Ik wist alleen dat je geen vuurwapens in het bezit mag hebben. Ik wil ze niet meer hebben." Zijn zoon vroeg de rechter om een vrijspraak. "We wisten het niet", herhaalde ook hij. Een vrijspraak zal er voor de twee wellicht niet inzitten, want de klemmen werden effectief gevonden in de woning. Of Joël en Marc zwaar zullen worden gestraft, lijkt eveneens onwaarschijnlijk. Vonnis volgt op 13 oktober. (CMW)


gosternokke

Triest dat de  :belgiesmiley: justitie daar hun tijd en geld aan verdoet  :negatief:  2 veerklemmen die op een zolder liggen te roesten.

  Interssanter is de vraag:  Wat moest de politie op die zolder ?   :denk:   Neem toch aan dat ze niet de huizen afgaan met de vraag even op zolder te mogen kijken ?

peldoman

Citaat van: Quezonboy op donderdag 15 december 2011, 20:55:51
Citaat van: ladgar op donderdag 15 december 2011, 19:45:16
Iemand die zeker een proficiat verdient is zoon Marc,
eindelijk geslaagd voor zijn theorie-examen

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1099708/west-vlaming-slaagt-bij-66e-poging-voor-theoretisch-rijexamen.aspx

Belgen sterkte  :thumb: :daag:, ik zou me maar de komende niet meer op of bij de weg gaan bevinden als dat praktijk-examen plaatsvindt want daar gaat het om :benweg:.
Ik vat het niet??  Hebben de Belgen dan een rijbewijs? Of is dit pas ingevoerd? :happy:

Luc

Citaat van: gosternokke op dinsdag  9 september 2014, 16:46:24
Triest dat de  :belgiesmiley: justitie daar hun tijd en geld aan verdoet  :negatief:  2 veerklemmen die op een zolder liggen te roesten.

  Interssanter is de vraag:  Wat moest de politie op die zolder ?   :denk:   Neem toch aan dat ze niet de huizen afgaan met de vraag even op zolder te mogen kijken ?

Dat vraag ik mij ook af. Een rechter gaat toch geen huiszoeking toestaan voor 2 veerklemmen? En wie heeft er zitten vertellen dat er daar op de zolder iets te vinden was? Waren ze misschien op zoek naar "eigen kweek"  :biggrinn:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

gosternokke

Lijkt mij ook 2 veerklemmen rechtvaardigen geen huiszoeking.   Dus de hamvraag waar was men naar op zoek ?  Word er tegenwoordig in  :belgiesmiley:  ook al zo veel gekweekt dan op zolder ?   In  :nederlandsevlag: is dat schering en inslag.