Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pasalubong

Gestart door Digos, donderdag 25 juni 2009, 22:54:13

Vorige topic - Volgende topic

ganda

Citaat van: Digos op maandag 29 juni 2009, 21:03:27



Ondertussen moet ik hier nu regelmatig met de koffer in men armen op de weegschaal  :nocomment:





Vlieg je dan mee in de bagageruimte van het vliegtuig?  :haha:

Laat ik zeggen, have a nice flight and a fantastic vacation.  :wink1:


ruff rider

 :hoedjeaf:

Prettige reis gewenst. Als je in Silay bent; altijd welkom voor een drankje  :cheers:
Wij vertrekken woensdag en blijven tot 3 augustus.

greetz
Ruff Rider

Baliw-katok

Ook voor jou Ruff Rider een leuke reis toegewenst ... enne vergeet uw fototoestel niet hé :picsplease:

Baliw-katok

Digos



De week van 13 juli zijn we in Negros en Silay to go back to the roots. Lijkt ons wel leuk om eens  :cheers: en te ouwehoeren over wat al reeds gepasseerd is, sinds onze eerste bezoek aan jullie lot enkel en je bezoek bij ons.

Misschien kennen de guards ons nog en geraken we binnen zonder problemen  :lachen:


Tot dan  :thumb:

CU


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Admin

Digos en Ruff Rider,

In naam van het admin-team: een leuke vakantie gewenst, weinig turbulentie, mooi weer en "have fun".  :thumb:
Hallo gast. :welcome:

Luc

#15
Ook vanwege mij aan jullie beiden een mooie vakantie toegewenst  :daag:

Dat met die koffers komt mij heel bekend voor. Ik ben zo ook al dikwijls bezig geweest  :jajaja:

Dan moet je daar met je koffers gaan opstaan en nog een keer...oei 100gr verschil  :weetikniet:   Ga er nog maar een keer opstaan...

Misschien ook de weegschaal meenemen voor wanneer je terugkomt  :biggrinn:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

ruff rider

Citaat van: Digos op maandag 29 juni 2009, 23:46:14


Misschien kennen de guards ons nog en geraken we binnen zonder problemen  :lachen:

:hoedjeaf:

Zou geen probleem mogen zijn, we zijn zelf aanwezig. Als we er niet zijn is het moeilijker.

greetz
Ruff Rider

joselito

Citaat van: Digos op maandag 29 juni 2009, 21:03:27

Ondertussen moet ik hier nu regelmatig met de koffer in men armen op de weegschaal  :nocomment:

O0

Dat begrijp ik niet. Kun je de koffer dan niet alleen wegen?

Luc

Kun je met een grote koffer dan nog lezen op de weegschaal hoeveel kilo die koffer weegt? Het makkelijkste is eerst te wegen hoe zwaar je zelf bent en vervolgens met koffer in de hand er gaan opstaan.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Digos


Het is ook maar een gewoon personen weegschaaltje waar juist men twee 44 'ers oppassen hé!

Onze koffer is nogal breed en dan zie je niks meer van het schermpje, dus zoals Luc al aangaf.....eerst zelf wegen en dan te samen met koffer op de schaal.

Daarna effe op de filippino way met de calculator....en voila je weet wat het overgewicht  is  :lachen:


O0

LIVE ONCE - LIVE IT