Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zoek de goedkoopste vluchten met Skyscanner

Gestart door Mawibata, vrijdag 26 juni 2009, 16:27:02

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata




Zoek de goedkoopste vluchten met Skyscanner! Miljoenen mensen gebruiken Skyscanner om in een handomdraai de beste vluchten te vinden. We doorzoeken honderden luchtvaartmaatschappijen en vergelijken de prijzen voor duizenden vluchten in de hele wereld. Zo vindt u de goedkoopste vliegtickets naar uw bestemming.


  :link:




Mawibata







Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

ganda


Bedankt voor de link, is het waard om een sticky te krijgen

:thankyoufw5:


Rich

#2
Citaat van: Mawibata op vrijdag 26 juni 2009, 16:27:02

Zoek de goedkoopste vluchten met Skyscanner!

Goedkoopste vluchten mawibita?........lang niet hoor !!!
Rich de Nederbelg.

Mawibata

Citaat van: Rich op dinsdag 25 augustus 2009, 20:07:26

Goedkoopste vluchten mawibita?........lang niet hoor !!!

Rich, weet jij iets wat wij (nog) niet weten ?




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Citaat van: Mawibata op woensdag 26 augustus 2009, 22:16:12
Citaat van: Rich op dinsdag 25 augustus 2009, 20:07:26

Goedkoopste vluchten mawibita?........lang niet hoor !!!

Rich, weet jij iets wat wij (nog) niet weten ?





Nee eigenlijk niet, maar ik weet wel dat er nooit één de goedkoopste kan zijn, want ik heb eens gekeken op skyscanner, en heb op andere sites goedkopere vluchten gevonden.
Welke precies weet ik nu niet meer. Iedere ticket-aanbieder heeft wel eens iets goedkopers dan de ander. Malaysia airlines bijvoorbeeld heeft soms van die aanbiedingen maar je moet er snel bij zijn.
Voor januari zat alles zowat vol, en dan nog zou ik twijfelen want ik heb jaren geleden is een tussenlanding gemaakt in Kota Kinabalu waardoor ik toch een paar jaar echte vliegangst heb gehad.

Toch bedankt voor je tip van Skyscanner, want ik had er nog nooit van gehoord  :thumb:

Ondertussen zit ik in zak en as, .............nog 4,5 maand wachten vooralleer ik mijn vriendin weer zie...........niet te doen gewoon.  Volgend jaar regel ik een visum voor 3 maanden, dat weet ik nu al.

:daag:
Rich de Nederbelg.

Digos


@ Rich......Wat betreft die goedkopere vluchten, geef je "tweemaal aan ik weet het niet" Als je A zegt moet je ook B zeggen en met bewijzen op tafel komen.

Aan zo'n informatie hebben de mensen hier niks.


Er zijn altijd wel ergens goedkopere vluchten te vinden.......met een lange stopover ergens of niet.

Maar iedereen zit niet in het zelfde schuitje en kan zo maar niet een hele tijd op voorhand een vlucht boeken.

Er zijn er maar weinige die hun verlofregeling zelf kunnen bepalen zoals het hun uitkomt.

De meeste onderons hangen denk ik toch nog altijd af over de goedkeuring van hun baas......kwestie verlof.

By the way....ik wil niet meer vliegen met een stopover ergens.....van soms 8 uur ergens, nee rechtstreeks en dat op de korst mogelijke tijd, maar dat maakt ieder voor zich uit.

In jan 2009 kregen we ook een aanbieding rechtstreeks naar Manila voor de maand mei zoals we gepland hadden voor 699â,¬.....echter de baas besliste er anders over en we moesten gaan in July......koste ons wel het dubbele per persoon.

Skyscanner is een interresante link om voor wie het wil een goedkoper vlucht te vinden, hoe dan ook.....

Als je het nog goedkoper of beter kan vinden horen we dat graag hier, maar dan wel met concrete feiten.


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Het is nogal vanzelfsprekend, dat ik niet weet wie de goedkoopste is, want geen enkele aanbieder is de goedkoopste. Ook skyscanner niet.

Het is een kwestie van zoeken op zovel mogelijk sites.  Dat is toch met alles zo ?

OK ik geef een voorbeeld:  Ik zoek een vlucht Amst naar cebu  op 14 jan 2010, en terug op 27 jan 2010 met scyscanner .......1093 euro
                                                              Bru naar Cebu              "                                 "                       "               1549 euro

Hetzelfde doe ik dan via Airsite en ik krijg:     Amst naar Cebu                                                                                       901 euro
                                                             Bru naar Cebu                                                                                         974 euro

Klik ik in het laatste geval Cathay Pacific aan dan krijg ik                                                                                              892 euro

Dat is dus wat ik bedoel, maar daar vertel ik dus niets nieuws mee hier want wat ik hier laat zien weet toch alleman ?

Het kan trouwens  best zijn dat de kaarten over twee weken of twee maanden helemaal anders liggen.

Altijd zoeken en vergelijken. Geen enkel bedrijf is de goedkoopste met alles.

:daag:
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Rich de Nederbelg.

Rich

Citaat van: Digos op donderdag 27 augustus 2009, 16:23:44

@ Rich......Wat betreft die goedkopere vluchten, geef je "tweemaal aan ik weet het niet" Als je A zegt moet je ook B zeggen en met bewijzen op tafel komen.

Aan zo'n informatie hebben de mensen hier niks.


Er zijn altijd wel ergens goedkopere vluchten te vinden.......met een lange stopover ergens of niet.

Maar iedereen zit niet in het zelfde schuitje en kan zo maar niet een hele tijd op voorhand een vlucht boeken.

Er zijn er maar weinige die hun verlofregeling zelf kunnen bepalen zoals het hun uitkomt.

De meeste onderons hangen denk ik toch nog altijd af over de goedkeuring van hun baas......kwestie verlof.

By the way....ik wil niet meer vliegen met een stopover ergens.....van soms 8 uur ergens, nee rechtstreeks en dat op de korst mogelijke tijd, maar dat maakt ieder voor zich uit.

In jan 2009 kregen we ook een aanbieding rechtstreeks naar Manila voor de maand mei zoals we gepland hadden voor 699â,¬.....echter de baas besliste er anders over en we moesten gaan in July......koste ons wel het dubbele per persoon.

Skyscanner is een interresante link om voor wie het wil een goedkoper vlucht te vinden, hoe dan ook.....

Als je het nog goedkoper of beter kan vinden horen we dat graag hier, maar dan wel met concrete feiten.


O0


Digos, je spreekt jezelf toch tegen? Er zijn altijd wel ergens goedkopere vluchten te vinden zeg je, en daarna zeg je dat scyscanner interessant is voor goedkopere vluchten, hoedanook..........niks hoedanook dus. En erg verwarrend voor de members hier.
Rich de Nederbelg.

Samar

Ik heb met Skyscanner eens gezocht naar vluchten in Azië en binnen de Filippijnen.

Het zou een "gat in de markt" zijn indien via een ticketsite deze vluchten geboekt kunnen worden omdat rechtstreeks boeken bij Cebu Pacific en Philippine Airlines veelal niet mogelijk is vanwege het niet accepteren van Europese creditcards.

Inderdaad kom ik zeer goede prijzen tegen als resultaat. Indien je echter besluit op een aanbieding in te gaan wordt je doorgelinkt naar bijvoorbeeld openjet.nl of terminala.nl

Dit zijn -voor mij althans- niet de meest bekende boekingssites en na enig zoekwerk op internet kom ik erachter dat de beoordelingen van genoemde sites en dienstverlening van dergelijke in Kaapstad of Zweden ??? residerende bedrijven enig speurwerk rechtvaardigt.  :denk: :benweg:

Overigens houd ik mij aanbevolen voor tips om -via een betrouwbare omweg- tickets bij Cebu Pacific of Philippine Airlines te kunnen bemachtigen tegen de tarieven die op hun websites gemeld worden. Mag ook per PM.



rudy1962

Ik heb net geboekt via connections.be in het kantoor te Turnhout
Brussel-Cebu met KLM,1061 euro, vertrek op 14/11

Rich

Rich de Nederbelg.