Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Chatten/Filippijnen

Gestart door Rich, donderdag 10 juni 2010, 17:44:27

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

@ Rich ... heb je al eens geprobeerd via www.person.com , gewoon  een profieltje aanmaken en je bent vertrokken .... :benweg:

Rich

Citaat van: callebaut op vrijdag 11 juni 2010, 03:50:15
@ Rich ... heb je al eens geprobeerd via www.person.com , gewoon  een profieltje aanmaken en je bent vertrokken .... :benweg:

Zal het is proberen vandaag, maar dan is het nog de vraag of het daar in het internetcafé ook op de pc staat zeker hé.

:daag:

Rich de Nederbelg.

boomerang

Citaat van: Rich op vrijdag 11 juni 2010, 11:47:22
Citaat van: callebaut op vrijdag 11 juni 2010, 03:50:15
@ Rich ... heb je al eens geprobeerd via www.person.com , gewoon  een profieltje aanmaken en je bent vertrokken .... :benweg:

Zal het is proberen vandaag, maar dan is het nog de vraag of het daar in het internetcafé ook op de pc staat zeker hé.

:daag:



person.com is geen chatprogramma zoals yahoo of hotmail, maar een datingsite met webcam verbindingen. Deze website moet dus bezocht worden en staat dus uiteraard niet geprogrammeerd op een PC.

Zowel jouw vriendin als jijzelf moet daar een profiel met nickname op aanmaken doch het webcambeeldje is slechts 4 x 4cm.

Bezoek die site eerst maar eens.........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

stip66

Hoi Rich, misschien staat jouw ( of haar ) webcam resolutie te hoog, dit gaat namelijk ook aardig aan de snelheid en de bandbreedte vreten......

:atyourservice:

callebaut

#14
Citaat van: boomerang op vrijdag 11 juni 2010, 11:57:50
person.com is geen chatprogramma zoals yahoo of hotmail, maar een datingsite met webcam verbindingen. Deze website moet dus bezocht worden en staat dus uiteraard niet geprogrammeerd op een PC.

Zowel jouw vriendin als jijzelf moet daar een profiel met nickname op aanmaken doch het webcambeeldje is slechts 4 x 4cm.

Bezoek die site eerst maar eens.........

Webcam kan je vergroten door in de onderste rechterhoek  te klikken en te slepen .....

Mawibata

Citaat van: Fail_over op donderdag 10 juni 2010, 22:50:25
Tja, heb het al eerder gezegd, in het begin ging mijn asawa ook van internetcafee naar internet cafee.

Heb haar toen, thuis smart-bro gegeven, 999 php per maand, en een smartphone met fring erop. Draadloos.

Sinds 2008 staan wij dag en nacht online met elkaar in verbinding. via internet.

Zij wekt mij, ik wek haar. Er is bijna geen dag voorbij gegaan of we hadden contact.  :jajaja:


Ja dat is van deze tijd, cyberliefde en virtueel klaarkomen.     :lachen:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

en rich heb je er nog steeds last van ?

vanmorgen heb ik weer gechat met me vriendin (zij in internet cafe) via ym en het was weer een drama , we zijn overgestapt op camfrog en de verbinding was stukken beter
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Hey Boldy,

Jaja nog steeds zelfde probleem, is geen doen man. Begin doe toestanden allemaal een beetje beu te worden.
Rich de Nederbelg.

boldy

ja breek me de bek niet open binnen 10 sec freeze de cam ,maar je moet echt eens vragen of ze skype  of camfrog op de pc hebben staan en dan daar eens mee proberen dat kan een dag en een nacht verschillen hoor .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Koen

Chatten met de filipijnen, t'is niet altijd even gemakkelijk. Deze ochtend nog geprobeerd, maar na een uur proberen, een 5-tal telefoontjes, toch maar smsje gestuurd. Ik probeer later vandaag nog wel even.

Een paar weken geleden heb ik voor mijn vriendin een nieuwe laptop gekocht. En om toegang te hebben tot internet een Globe Tattoo Myfi  (Huawei e5 -3G modem met Wifi) aangekocht. Ik had hier al wel gelezen dat het soms moeilijk is om verbinding te maken met zo'n 3G modem, maar omdat zij in Cavite woont, dacht ik, we wagen het erop. Internet via antenne op dak is voorlopig geen optie. Eerste keer chatten, glashelder klank + beeld. Ik heb mijn vriendin nog nooit zo duidelijk gezien op webcam...  Madam en Koen waren heel content. Vanaf dan is de kwaliteit alleen maar achteruit gegaan.

Inmiddels zowat alles geprobeerd, Skype, YM, Oovoo, faceflow. Installatie van nieuwe programma's is moeillijk, wegens minder goede internetverbinding + mijn vriendin is niet echt computer technisch aangelegd. Zij heeft op haar 3G modem meestal wel 3G verbinding en meestal een sterke signaal, maar het werkt gewoon niet. Zij vermoed dat het komt omdat we met een prepaid kaart werken en niet met een 'plan'. Ik vertel daarop dat dit vermoedelijk niet de oorzaak is. Ik heb die 3G modem speciaal gekocht om niet vast te hangen aan een 'internetplan' van 24 maanden én als Globe niet werkt dan kunnen we een andere sim-kaart in de 3G modem plaatsen. Trouwens, alle load die zij erop zet krijgt ze van mij terug.

Zij kent nu een leerkracht die bij SUN is mét een 'internetplan'. En dat werkt perfect volgens haar. Van mij mag ze overschakelen naar SUN, geen probleem, op voorwaarde dat ze eerst met de SUN 3G modem / USB stick probeert op hare laptop én waar zij woont. Ik vertel haar, dat alles te maken heeft met locatie, signaalsterkte, gebruikte programma's. Dus zij gaat nu die SUN usb-stick eens lenen. Ik ben benieuwd...

Misschien hebben jullie suggesties....

Groeten,
Koen