Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

bezienswaardigheden

Gestart door benosabi, dinsdag 20 juli 2010, 07:48:07

Vorige topic - Volgende topic

benosabi

hallo rich

ik lees dat je 2 keer naar traders hotel bent geweest
is dit lang geleden?

ik zou willen weten als je ook kunt internetten op de hotelkamer zelf
zo ja , moet ik dan een kabel of zo meenemen of moet ik iets zeker niet vergeten
ik neem namelijk mijn laptop mee, om met mijn thuisfront te kunnen webcamen :-)

groetjes sabine :-)
hallo

ik ben sabine en we hebben een adoptiekindje uit de filippijnen
nu wachten we op ons tweede kindje en hopen dit jaar ons kindje te mogen gaan halen, daarmee dat ik tips zoek voor onze reis :-)
groetjes

Fail_over

Citaat van: benosabi op vrijdag 23 juli 2010, 19:11:44
zo ja , moet ik dan een kabel of zo meenemen of moet ik iets zeker niet vergeten

Meestal is er Wifi in de (Betere) hotels. Je vraagt de toegangscode, en hoppa, ge zit op het (draadloos) internet.
No wires needed.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Citaat van: benosabi op vrijdag 23 juli 2010, 19:11:44
hallo rich

ik lees dat je 2 keer naar traders hotel bent geweest
is dit lang geleden?

ik zou willen weten als je ook kunt internetten op de hotelkamer zelf
zo ja , moet ik dan een kabel of zo meenemen of moet ik iets zeker niet vergeten
ik neem namelijk mijn laptop mee, om met mijn thuisfront te kunnen webcamen :-)

groetjes sabine :-)

Dat is zo'n 15 jaar geleden, dus op je vragen kan ik geen antwoord geven, maar ik vermoed van wel. Stuur gewoon even een mailtje met je vragen naar het hotel.

Ik ben van 26 t/m 28 augustus in Manila in het Bayview Park hotel, en vlieg daarna door naar Masbate. Ben jij die periode ook in Manila?
:daag:
Rich de Nederbelg.

benosabi

hallo

neen ik zal dan niet daar zijn jammer genoeg :(

als we ons telefoontje krijgen van onze adoptiebureau voor ons tweede adoptiekindje
dan moeten we nog 2 maanden wachten voor we mogen vertrekken :-)

ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk hihi
groetjes en alvast veel plezier met jullie reis naar de filippijnen
sabine
hallo

ik ben sabine en we hebben een adoptiekindje uit de filippijnen
nu wachten we op ons tweede kindje en hopen dit jaar ons kindje te mogen gaan halen, daarmee dat ik tips zoek voor onze reis :-)
groetjes

Phille

CitaatMeestal is er Wifi in de (Betere) hotels. Je vraagt de toegangscode, en hoppa, ge zit op het (draadloos) internet.
No wires needed

Dit zou je denken, maar ondertussen heb ik wat ervaring opgedaan met een aantal (betere) hotels, waaronder Sofitel,Heritage Hotel,  Diamond Hotel en Mandarin Hotel, geen van alle hadden WiFi op de kamer, het was nog op de oude manier netwerk kabel inpluggen en verschrikkelijk traag. Wel WiFi in de lobby, maar niet op de kamers.

Hoe het bij traders gesteld is weet ik niet, maar ik vermoed dat dit waarschijnlijk hetzelfde zal zijn, een kabel meenemen is niet nodig, die is voorzien en technische ondersteuning ook, als internet niet in de prijs is inbegrepen hou er rekening mee dat ze hier serieus voor doorrekenen.




callebaut

Citaat van: Phille op zaterdag 24 juli 2010, 10:05:37
CitaatMeestal is er Wifi in de (Betere) hotels. Je vraagt de toegangscode, en hoppa, ge zit op het (draadloos) internet.
No wires needed

Dit zou je denken, maar ondertussen heb ik wat ervaring opgedaan met een aantal (betere) hotels, waaronder Sofitel,Heritage Hotel,  Diamond Hotel en Mandarin Hotel, geen van alle hadden WiFi op de kamer, het was nog op de oude manier netwerk kabel inpluggen en verschrikkelijk traag. Wel WiFi in de lobby, maar niet op de kamers.

Hoe het bij traders gesteld is weet ik niet, maar ik vermoed dat dit waarschijnlijk hetzelfde zal zijn, een kabel meenemen is niet nodig, die is voorzien en technische ondersteuning ook, als internet niet in de prijs is inbegrepen hou er rekening mee dat ze hier serieus voor doorrekenen.







Gelijk heb Je Phil , wanneer men adverteerd WiFi aanwezig is het meestal in de lobby , Bayview park Hotel enkel gratis lobby of meerprijs op de kamer 120 php per uur !!!!
Meestal neem ik Lotus garden hotel gelegen Mabini street Ermita  en enkel de nieuwe kamers in het nieuwe gedeelte is ( gratis) WiFi op de kamers
In het oude gedeelte slechts Lobby ....
Het is ook niet altijd duidelijk vermeld op hun websites en of het gratis is of meerprijs  :negatief:

Amice

Voor P999 heb je al een internet hub van smart/globe of Sun.
Eenmalige aanschaf en voor de internetkosten hoef je het dan ook niet te laten: P15 voor 30 minuten.

Wifi is leuk maar velen maken er extra geld van, waarom dus moeilijk doen. :confused2:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

callebaut

Citaat van: Amice op zaterdag 24 juli 2010, 14:11:40
Voor P999 heb je al een internet hub van smart/globe of Sun.
Eenmalige aanschaf en voor de internetkosten hoef je het dan ook niet te laten: P15 voor 30 minuten.

Wifi is leuk maar velen maken er extra geld van, waarom dus moeilijk doen. :confused2:


Probeer maar eens verbinding te krijgen in BayView park hotel met Uw USB van smart of globe  ( heb zelf SmartBro ) ... het signaal dat men binnenkrijgt is slechter dan slecht .... :negatief:

Digos


Over die internet hub van Smart hebben we het al eens gehad hier http://www.filippijnen.org/index.php/topic,2740.0.html

Veel positieve reactie's waren er niet.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Goh, dan heb ik daar toch andere ervaringen mee.
In Biliran, Marvin's toch echt wel wifi op de kamer, gratis. En met de Globe usb dongle zelfs verbinding op de boerderij van mn schoonouders. helemaal in de bush bush. En dat voor de provincy. :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......