Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Deel van een container huren?

Gestart door Fonzie3300, vrijdag 27 augustus 2010, 15:54:28

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ik weet niet hoeveel het kost om een doos van 20 kilo met het vliegtuig mee te sturen maar neem aan dat het niet veel goedkoper is dan dat je een doos via johan en elvie stuurt .
bij johan en elvie betaal je het bedrag wat ervoor staat voor de regio waar je het naar toe stuurt en dat is alles komt alleen nog 5 euro bij voor de doos .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

AngDavKev

Mja, 150â,¬ ongeveer voor een doos van max 20kg met de post.
Is inderdaad duurder maar binnen de week heb je ze al.

Dont get me wrong, ik ga zeker Johan&Elvie's service overwegen..
Think different.

Amice

Vergeet niet dat het in beginsel een normaal postpakket is wat je verstuurt per post en dat bij johan &elvie dit als balikbayanbox wordt verstuurd. hetgeen inhoud dat er geen belasting over behoefd te worden betaald.

Ook met de post zou je dat als balikbayan moeten kunnen versturen maar ik weet niet of de post daarin voorziet.

Overigens is die â,¬150 voor 20kg nog dezelfde prijs die ik ook betaalde 10 jaar geleden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

AngDavKev

Bedankt,

Ik ga morgen eens luisteren bij de Post.
Ik weiger dan ook om invoertax te betalen op iets wat mijn eigendom al is & blijft.
Think different.

Fonzie3300

Citaat van: AngDavKev op dinsdag  7 september 2010, 20:18:55
Mja, 150â,¬ ongeveer voor een doos van max 20kg met de post.
Is inderdaad duurder maar binnen de week heb je ze al.



Als de lokale postbode wil meewerken...

Ik stuurde een tijd geleden ook een doos naar daar met de BE post.  Vijf weken later kwam ze eindelijk aan alhoewel het tracking systeem van de BE post aantoonde dat ze na één week al aan het postkantoor van Cebu was afgeleverd.  Mijn verloofde ging dan maar na drietal weken informeren waar het pakje was, maar het was onvindbaar en ze gingen het aan de postbode vragen wanneer hij terug was. Een week ofzo later kwam de postbode het pakje brengen, smekend om toch maar geen klacht in te dienen want dan zou hij zijn job kwijt zijn. Ze heeft geen klacht ingediend maar hem wel behoorlijk zijn levieten gelezen en sindsdien heeft ze haar post de dag zelf al. :-)

Bleek dat de zending al 4 weken op het lokale postkantoor lag maar de postbode vond ze te zwaar (4kg) om mee te nemen dus hij bleeft het maar uitstellen. De doos lag heel die tijd gewoon in zijn kastje!

AngDavKev

Citaat van: Fonzie3300 op woensdag  8 september 2010, 00:36:55Bleek dat de zending al 4 weken op het lokale postkantoor lag maar de postbode vond ze te zwaar (4kg) om mee te nemen dus hij bleeft het maar uitstellen. De doos lag heel die tijd gewoon in zijn kastje!

Oh boy, waarom verwondert dit mij niet..
Think different.