Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Agoda

Gestart door vvjoris, vrijdag 10 september 2010, 09:42:54

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Ik ben van plan eind januari - begin februari terug naar de  :smiley-philippines: te gaan. Ik heb al een beetje gepland, zou boeken met Singapore Airlines en voor mijn hotels vind ik alles bij Agoda. Heeft iemand ervaring met Agoda? Verloopt alles soepel en probleemloos?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Gago

Ja hoor.
Heb al 2maal hotel geboekt met Agoda. Er was toen een leuke promo. 3nachten + 1 gratis!!
Alles perfect verlopen.  :thumb:

Robert

Werkt allemaal prima, niks mis mee. Als je echter een beetje bekend bent waar je heen gaat kan je vaak nog betere deals zelf regelen, dat ligt wel een beetje aan je bestemming is mijn ervaring.

Phille

Ik gebruik of Agoda of Expedia, het is nuttig dat je beide sites bekijkt, prijzen kunnen verschillen en den ene keer is Agoda goedkoper en de andere keer Expedia.

Rich

Vorig jaar in juli ook via Expedia geboekt  :thumb: Alles was prima in orde.
Rich de Nederbelg.

vvjoris

Bedankt.
Ik ga dan alle hotels wel boeken via Agoda...
Vlucht boek ik rechtstreeks bij Singapore Airlines, maar een ander vraagje in dit verband:
Nu boek ik gewoon heen en terug, maar het is mijn bedoeling in  :smiley-philippines: te trouwen. Daarna is het enkele maandjes wachten maar hopelijk krijgen we vroeg of laat de family reunion, en dan wil ik mijn vrouwtje wel zo snel mogelijk bij mij in  :belgiesmiley:. Ik weet niet niet of het mogelijk is dan een enkele reis Cebu - Brussel te boeken van hier uit? BM Air is misschien een oplossing... Weet iemand nog andere mogelijkheden?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Digos


Met een visum voor  :belgiesmiley: in haar paspoort is het geen enkel probleem om ergens een one way vlucht te boeken.

Best is dat ze zelf haar vlucht in de Filippijnen boekt.....is ook het goedkoopste.

LIVE ONCE - LIVE IT

koy

Hallo, ikzelf heb alles in de Philippines geboekt met RatesToGo www.ratestogo.com

Op Boracay heb ik een 5* resort geboekt aan -50 % !!! 't was er zo zalig dat ik nog enkele dagen wou bijboeken, maar aan die prijs konden ze me aan de balie niet helpen, ik heb opnieuw een reservatie met ratestogo moeten doen. Je doet alles op de website en dan kan je een A4tje uitprinten die je afgeeft bij aankomst aan het hotel, werkt super goed. Ik boekte ook al enkele malen een hotel in Parijs met RatesToGo.

Nu vertelde ik dat laatst aan een collega op het werk en zij had effectief meer ervaring met Agoda. Heb eens vergeleken en bleek dat Agoda voor Asiƫ meer keuze aan hotels biedt, mss is RatesToGo beter voor Europa.
leven en laten leven...

Phille

CitaatOp Boracay heb ik een 5* resort geboekt aan -50 % !!! 't was er zo zalig dat ik nog enkele dagen wou bijboeken, maar aan die prijs konden ze me aan de balie niet helpen, ik heb opnieuw een reservatie met ratestogo moeten doen. Je doet alles op de website en dan kan je een A4tje uitprinten die je afgeeft bij aankomst aan het hotel, werkt super goed. Ik boekte ook al enkele malen een hotel in Parijs met RatesToGo.

Tja, dit is een fenomeen dat ik al een paar keer aan den lijve ondervonden heb, hotel boeken via Expedia of Agoda of website van het hotel in kwestie aan interessante prijzen en dan beslissen om het verblijf in dat hotel te verlengen, dus aan de receptie vragen of men wat nachten kan bijboeken, dan krijg je gegarandeerd de volle pot als tarief voorgeschoteld. Zo was ik eens in het Mandarin hotel (Manila) en dit overkwam mij daar ook, dus ik aan de receptie mijn laptop open, op de toog van de receptie paar nachten extra geboekt aan dezelfde prijs als ik mijn vorige nachten geboekt had (op de website van Mandarin) en dan wachten tot de dame aan de receptie (die dus voor mijn neus stond) de boeking ontvangen had; beetje idioot als ge het mij vraagt, maar zo werkt het daar nu eenmaal.

:weetikniet:

:denk:


xav

Citaat van: Phille op vrijdag 10 september 2010, 16:33:53
CitaatOp Boracay heb ik een 5* resort geboekt aan -50 % !!! 't was er zo zalig dat ik nog enkele dagen wou bijboeken, maar aan die prijs konden ze me aan de balie niet helpen, ik heb opnieuw een reservatie met ratestogo moeten doen. Je doet alles op de website en dan kan je een A4tje uitprinten die je afgeeft bij aankomst aan het hotel, werkt super goed. Ik boekte ook al enkele malen een hotel in Parijs met RatesToGo.

Tja, dit is een fenomeen dat ik al een paar keer aan den lijve ondervonden heb, hotel boeken via Expedia of Agoda of website van het hotel in kwestie aan interessante prijzen en dan beslissen om het verblijf in dat hotel te verlengen, dus aan de receptie vragen of men wat nachten kan bijboeken, dan krijg je gegarandeerd de volle pot als tarief voorgeschoteld. Zo was ik eens in het Mandarin hotel (Manila) en dit overkwam mij daar ook, dus ik aan de receptie mijn laptop open, op de toog van de receptie paar nachten extra geboekt aan dezelfde prijs als ik mijn vorige nachten geboekt had (op de website van Mandarin) en dan wachten tot de dame aan de receptie (die dus voor mijn neus stond) de boeking ontvangen had; beetje idioot als ge het mij vraagt, maar zo werkt het daar nu eenmaal.

:weetikniet:

:denk:



dat is een beetje hetzelfde zoals die 10 centavo... je kan het de dame achter de balie niet kwalijk nemen... heeft ook met de directie te maken...


Phille

Citaatdat is een beetje hetzelfde zoals die 10 centavo... je kan het de dame achter de balie niet kwalijk nemen... heeft ook met de directie te maken...

Hey Xav, ik neem die dame zeker niets kwalijk, zij voert alleen maar de richtlijnen uit, ik vind het alleen maar een beetje een idiote manier van werken, dat is al.

Nu moet ik wel eerlijk zijn, ik heb geen flauw idee hoe het er hier aan toe zou gaan in soortgelijke situatie, waarschijnlijk niet anders.

xav

 bij alle site's zoals agoda enz maken ze afspraken met de hotels... heb ik ooit es in een hotel verbleven in thailand dat super deluxe was, voor de prijs van een gewoon drie sterren hotel... dat was dan wel via een tour operator...

wilde je niet aanvallen hoor Phille... wou gewoon dat punt es vermelden...

Robert

Citaat van: xav op vrijdag 10 september 2010, 19:35:31
bij alle site's zoals agoda enz maken ze afspraken met de hotels... heb ik ooit es in een hotel verbleven in thailand dat super deluxe was, voor de prijs van een gewoon drie sterren hotel... dat was dan wel via een tour operator...

wilde je niet aanvallen hoor Phille... wou gewoon dat punt es vermelden...

klopt helemaal over die hotels en in Thailand heb ik dat ook meegemaakt, beetje vergelijken kan geen kwaad.
kwam ik ook iemand tegen die voor mij een hotel kon boeken voor de helft van zeg maar asiarooms of agode, die had net weer de goede contacten in dat hotel.

boldy

heb net eens voor de gein op agoda gekeken  en zomaar datum ingetoets  voor in tacloban een hotel te vinden ,nou ik zag er maar 2 en daar had ik nog nooit van gehoord ook,
miss doe ik wat fout  ,
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Kano

Krijg er ook niet meer uit Boldy, maar kijk eens hier:

http://www.taclobanhotels.com
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

ja ik had die site al maar tog bedankt kano maar ik d8 ik ijk ff of agoda omdat ze zeggen dat het daar goedkoop is maarja als je iets in tac of in leyte wilt boeken heb je aan die site niks .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

vvjoris

Bij Agoda hebben ze niet zoveel buiten de 'grote' steden en toeristische gebeieden. Ik wil bijvoorbeeld naar Malapascua, en daarvoor vind je bijna niks op hotelsites. Ik probeer dat dan maar rechtstreeks te regelen met het hotel. Er is daar blijkbaar een Zwitser die een resortje uitbaat.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Robert

Citaat van: vvjoris op zaterdag 11 september 2010, 10:02:53
Bij Agoda hebben ze niet zoveel buiten de 'grote' steden en toeristische gebeieden. Ik wil bijvoorbeeld naar Malapascua, en daarvoor vind je bijna niks op hotelsites. Ik probeer dat dan maar rechtstreeks te regelen met het hotel. Er is daar blijkbaar een Zwitser die een resortje uitbaat.

Dit soort bestemmingen is voor een agoda niet interessant. Agoda moet je gebruiken voor een Manilla en wat andere grote steden. Malapascua kan je alleen maar rechtstreeks regelen, dat resort van die Zwitser schijnt helemaal leuk te zijn. Mocht het niet lukken dan moet je je maar melden, vriend van me is duik instructeur en heeft daar wel contacten. 

vvjoris

Ik heb gisteren een sms-je gestuurd naar het resort van die Zwitser. Ze zeggen op hun site dat ze binnen de 12 uur antwoorden, maar ik heb nog niks ontvangen. Misschien heeft hij een van de volgende dagen tijd om naar een internet shop te gaan en een mailtje te sturen. Blijkbaar is er niet te veel internet op het eiland...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Phille

CitaatZe zeggen op hun site dat ze binnen de 12 uur antwoorden

Is wel binnen 12 uur Filipijnse tijd  :lachen: :lachen: :lachen: